2015年8月22日 星期六

【脫離單身法則】



要脫離單身,就要先改變你嘅錯誤想法!

我發覺,身邊嘅單身朋友,總會有以下問題:
「搵男朋友?隨緣啦!都遇唔啱⋯⋯」
遇唔啱定無去遇?成日躲埋屋企做宅女,睇韓劇,你自己都將心窗鎖埋,唔出去睇下呢個世界,咁未來男朋友又會點遇上你?佢係唔會走上門架~

「喂!有無好男仔介紹先?」
身邊總有一兩個男仔女仔分別問我有無好介紹,通常我第一次都會幫佢哋,先問對方意見,再比佢哋交換聯絡方法,之後嘅嘢由得佢哋自然發展。。。但係過咗一段時間,好多時問個女仔有無好消息,個女仔就話ADD咗對方後,對方無同佢傾過計,問個男仔仲乜唔試下同個女仔傾計,佢又話好忙,無時間傾,結果雙方不了了之,再過多一排,個男仔又問我:「有無好女仔介紹⋯⋯」(喂呀!當我係咩?)
其實,我始終唔係專業,如果你真係想搵個啱你心水嘅對象,就應該搵番專業人士⋯⋯

我有個女仔朋友叫樣靚身材正,事業又有成,其實佢要識男朋友真係唔愁架!但因為工作太忙同埋已到適婚年齡,佢好清楚自己需要啲乜,佢唔想再週圍亂試亂拍,想搵個啱KEY同孝順佢家人嘅結婚對象。直到某一日,佢終於拍拖喇,個男仔幾靚仔,職業與興趣同佢都差唔多,仲好似好夾,再過多幾個月,佢哋竟然好快訂埋婚,依家已經結咗婚,生活得好幸福!

原來佢搵咗間配對公司叫eSynchrony
聽講要做個好詳盡既性格測試,之後會做價值觀配對,我個frd得閒就上下去揀人,雙方同意就會安排單對單見面,聽落好似好簡單,不過約會前都要驗證身份證明文件。雖然手續麻煩啲,但咁樣只係想保證所有資料嘅真確性,而且資料保密,絕對私隱。(呢個係真人真事嚟架!)

相睇,或者你仲未接受到,但其實換一個角度嚟睇,都係當識多個朋友啫?話唔定呢位新朋友就係你人生嘅一個轉變呢?

祝大家搵到心目中嘅Mr. Right,同佢百頭到老,一直愛下去~

沒有留言:

張貼留言