2015年4月3日 星期五

【體驗】Le Marron@黑糖玫瑰法式afternoon tea

幾日前,朋友已叮囑我哋今日著靚啲,佢話餐廳環境好靚,一定會謀殺唔少菲林!

於是,我問好友借咗件lolita裙著,扮演一下皇室小公主,襯返呢度嘅華麗環境!


呢間餐廳位於銅鑼灣sogo對面樓上,超級方便就腳,

餐廳每一件裝飾品、吊燈、餐具等等都經過細心挑選,
仿如進入咗18世紀歐洲貴族餐室,
也正好配合番我呢身小提琴lolita造型裝扮XD


每張枱都用廉布隔住,就好似置成一角嘅小天地。
衣著同環境,頓時我嘅儀態都變得斯文~

我哋花咗好多時間自拍、合照、週圍影,玩得好開心。嘻嘻



講番呢個2人份量嘅玫瑰黑糖法式Afternoon tea set,
老闆娘話之前只做夜市,依家先嘗試做Afternoon tea set,
以質為重,所以每日限量只供應五set!(記得先預約)

美食以木箱盒裝住,加上枱面佈滿玫瑰花瓣,淨係賣相已經十分吸引!


講到明係玫瑰花主題,

壺裡有好香嘅玫瑰花茶,而且仲可以叫一杯玫瑰花牛奶,
有冷同熱兩款,我揀咗熱飲,
清香的玫瑰味,加上香濃牛奶味
連唔飲牛奶友人都愛上啊!


士多啤梨切成玫瑰形,捨得食嗎?


講明法式甜品,馬卡龍、黑松露、布朗尼等元素不可少~ ^^
整體質素很不錯,
而我最愛甜食嘅係右下角三角形狀嘅
黑糖蜜糖糕,綿綿濕濕的,仲有好濃郁嘅蜜糖味
好好味!


除咗甜,亦有咸食,咸食中,我最愛法式雞多士
,多士沾上士多啤梨果占,再配上淡味嘅露荀同雞肉,
面上吱上沙津醬,雖然咸中帶點,但味道出奇地清新,好夾!



 其實以價錢 (498/2位) 嚟講,真的非常合理,
尤其同姐妹一齊嚟呢度,
靜靜地傾下計,影下相、體驗一下18世紀歐洲貴族,
品嚐afternoon tea,

淨係咁華麗嘅環境都羸哂!浪漫死了!
食物仲好有心思添!


溫提:餐廳屬私房菜,只接受會員招待,
而且每日只提供5 set 
時間為3:30 - 5:30
如果有興趣book位嘅朋友
敬請講明係Aggie的朋友就可以喇! :)

Le Marron:銅鑼灣怡和街2-6號英光大廈12/F



沒有留言:

張貼留言