2014年11月16日 星期日

星巴克2014聖誕巡禮



聖誕快到喇!早前出席了Starbucks Xmas blogger event,睇下今年聖誕星巴克有咩暖暖新攪作?


首先係三款聖誕限定暖暖飲品

好嘢~~我愛嘅薑汁鮮奶咖啡回歸了! ^o^ 
不太咖啡味,不太甜嘅Latte最啱我,仲有厚厚幼滑嘅cream,滲少少薑味,我要多Cream丫該!真的令人回味無窮!

此外~ 今年新加嘅「聖誕薄荷朱古力咖啡」,今次加多咗「士的糖」碎碎,飲下好有口感,仲有陣陣薄荷朱古力味,層次豐富,同樣醒神! 

由即日起至12月2日期間,會員每購買以上限定飲品或聖誕系列商品,即可額外獲贈兩粒星星,咁咪好快又有free drink?


仲有呢幾款聖誕美食,讓你甜甜過聖誕!


其中要推介布利芝士火腿牛角包嘅聖誕變奏版:布利芝士火雞意大利軟包!
當中用上聖誕不可少嘅火雞肉,以紅莓醬配搭,加埋芝士,叫埋店員烘熱佢,甜甜熱辣辣,頗好味~^^


至於聖誕禮物方面,今年Starbucks亦推出咗好多精品:

其中X'mas starbucks card 款款都好靚,男友忍唔住買齊來儲!
因為由即日起至25日,凡買一張starbucks card,就可以獲贈聖誕飲品買一送一優惠,
佢計落還掂都要入錢喺張咭,不如買card 再入番去會員帳戶,仲賺多一杯嘢飲一齊飲添~^^


其中以Starbucks 杯造型嘅card最得我心!少有的設計啊!




而我最Like係「星巴克聖誕現金禮券套裝」,$300/套,每套分別有10張 30蚊嘅現金禮券 (呢度已經回本啦),仲加埋一張中杯裝手調飲品券、立體月曆卡14張,除此之外,你買一套,佢哋仲會捐出10蚊比國際成就計劃,做埋善事!

佢仲有11個靚靚封套,比你一張一張現金券,送比朋友,好體貼啊!


點解叫立體月曆卡?因為你可以將佢隨意發揮,疊砌出獨一無二嘅月曆座!


聖誕bear bear都好可愛呀~
(最衰屋企無地方收留佢哋啦....)



靚靚starbucks 保溫隨行杯,我喺Office用緊了~^^



祝各位聖誕快樂!:)


沒有留言:

張貼留言