2011年3月9日 星期三

另類識女仔方法

想識女仔?以下有一個另類的識女仔方法,但也要看時機去使用呢:P


適合一D 見過至少一次,但仍未取得對方號碼的怕羞男士!~



============================


男:「喂喂!你記底我個電話號碼啦!
只要講出我的姓名和電話,零食X語有9折架!」


少女A:「嘩~ 好呀!好呀!幾多號?」


少女B:「丫~ 我都鐘意食零食架~ 我又要我又要!」


男:「那你們打比我啦!」


就這樣,男方的電話簿又多了3位女士的號碼了~


5 則留言:

  1. 男方的電話簿又多了3位女士的號碼了 ???? --->少女A,少女B同埋 ???

    回覆刪除
  2. 怕羞男士 <- XD 只係o岩一o的為食的女仕呢~~~~ 但拎了電話的女仕真係知道男方姓名嗎~~??

    回覆刪除
  3. u should stop your BF keep doing this la ~~~

    回覆刪除
  4. 哈哈..果然係好另類既識女仔方法....咁如果真係被人問拎九折時, 點算呀?

    回覆刪除
  5. hahaa, 相信只係啱識一d鐘意食的女孩 :p

    回覆刪除