2010年10月21日 星期四

桌布上的即興畫作

01. 昨晚慶祝好朋友candy的生日~ 齊齊dinner



 


 


02. 我覺得....呢粒好似精子..haha



 


03. 朋友加點創意..
變成一隻好恐怖的moster ><


(其實佢只係一粒欖,切開,畫兩隻眼就變成這樣了)



 


04. 食飽飯過後,我在桌布無聊畫起畫~



 


05. 即興畫了我們,慶祝candy生日



 


 


06. 桌布雖然污糟,但也無損我們的興緻~
跟住我們再一人加一筆,之後變成這樣了~


(嗚~~ 原本我們是一伙人,
但後來變相她們當了大禮物,而我卻是局外人>< )


 



 


 


07. 朋友後來又為我加上了「DHL」速遞員,
再畫埋監獄衫的魔鬼造型.. 可惡><



 


08:看我的表情多無奈..HELP~~ >"<



 


最後齊齊「VVVVVV」星星作留念~ 好好玩呢~^_^


6 則留言: