2010年10月12日 星期二

我的生日2010

謝謝朋友們為我精心安排的生日~
好開心呢~~


 


01.  唱K慶祝
多謝同事們幫我攪的生日會~
原本係比我一個驚喜,點知誤打誤撞被我篤爆XDDDD
不過慶祝過後,第二日我把聲失左喇~
出唔到聲,仲比同事話我斯文添~ haha



 


 


02. 幾個同事為我準備生日蛋糕
好在細細個,食完飯食真係好飽呢~



 


 


03. 家人@ 日本餐廳慶祝
阿媽請食日本野~
佢話生日一定要食壽司~


 


 


04. 正日@ 清遠紹關慶祝
今年生日識逢有3日假期
一於跳出香港,出去旅行下
第一次生日係切生日雞同西瓜,真係好難忘~



 


 


05. 唱k慶祝
一班好朋友為我準備了很多小禮物
多謝哂~^^



 


 


06.韓燒慶祝
烚烚燒燒,食到好飽呀~~



 


 


07. cafe 慶祝
當我地玩玩下deal紙牌,餐廳突然熄了燈和冷氣
仲以為係跳掣,原來係送cake
嘩~~ 係我至愛的金莎cake呀~~>3<~



 


 


 


08. BBq慶祝
揀左個露天位,燒燒下落雨..Haha
另外,好朋友小丸記送上壽桃包
我試下燒壽桃包睇下有咩感覺
不過味道卻麻麻,都係就咁食好味d~~


我真係幾鐘意食壽桃包架~~~



 


多謝~多謝~多謝~


始終朋友是最好的

沒有留言:

張貼留言