2010年7月19日 星期一

繪本:"只要一分鐘, 男友就......."

這篇有少少「兒童不宜」,嘿嘿~



 


 



 



"大家想看我畫一些情侶小故事嗎?"


如果你/妳有D得意的故事想同大家分享,
歡迎email俾我, 等我用思詩公主的外型幫你演繹啦

11 則留言:

  1. 我有我有 ! 仲有好幾個呢 !

    回覆刪除
  2. 哈.... 好攪笑... 兩個一齊,真係少d 情趣都唔得o家!

    回覆刪除
  3. 1.有一日 , 我去朋友家玩。他養了很多動物 , 有小狗、小魚。但係唔
    知點解養埋「小強」 ???!!!
    2.今日我去朋友家看魚 , 首先 , 我看到金魚 , 然後又係金魚 , 最後我竟見到
    「魚大便」 ???!!!

    回覆刪除
  4. 對於我呢d「佬」黎講,真係一丁點不良意識都feel唔到啊!(我太咸濕?)

    回覆刪除
  5. one minute........ not bad in this case ~

    回覆刪除
  6. 「兒童不宜」??? 比你笑死呀 !
    最近我都有亂畫d野
    http://hk.myblog.yahoo.com/iam-sabusabu/article?mid=1843
    ..... 得閒比d意見吖 ! Sabu Sabu

    回覆刪除
  7. 兒童不宜 ~~~ 真係好殘忍呀 ~~~~

    回覆刪除
  8. 呵!佢真係好怕熱呢!

    回覆刪除