2010年7月25日 星期日

開開心心逛書展

今年書展,我深深感受到各位對小妹的愛戴,
多謝您地呀>3<~


 


首先,我來到青椒出版社的攤位,遠處已見到自己人物的易拉架了~



 


這是我的第三本書
咦咦?好似淨番唔係好多?



 


嘩~  同場與2位作者相遇呀~~~
包括係麻煩女生「小欣」,同埋「派兀屎」,太開心了


我地仲交換簽名書添~~~



 


 


 


派兀屎的簽名書,今次畫得我靚左XD



 


 


我地係度罰抄ing XDDDD
其實我地簽左少量的簽名書係會場出售~
唔知邊個幸運兒得到呢?



 


 


而我的書展收穫:
第一天



第二天



 


 


太感動喇~~ 竟然在冇預期之下,
收到讀者及朋友的禮物,好開心呢~~~



 


也太感激了~ 原來有2位讀者苦等我個幾鐘,
真的十分抱歉,聽不到出版社電話呢>.<~
多謝您們這麼有心呀~~ 不如下次真的來實行一個簽名會丫?


(其實今次出版社都有問我攪唔攪,但係時間太趕了
怕幾天時間準備不夠呢~期待下次吧)


多謝各位

4 則留言:

  1. seems going smooth so far ~

    回覆刪除
  2. 思詩姐姐 , 我係貓眼看世界到看到癲噹呀 !

    回覆刪除
  3. 你都有買癲噹!?

    回覆刪除
  4. 思詩公主:
    1.我星期一去買《C蜜奶茶》,該出版社說「全場79折」,英文卻寫30%OFF,而且我計過$62-->$50其實連8折都冇! (本人並非想得罪出版社) 另外,去到已經冇晒簽名本買 2.《小領隊用心「嘆」世界》的作者重(仲)寫咗本新D嘅《小領隊帶團苦與樂》(o架)

    回覆刪除