2010年7月28日 星期三

128-粟米卷

C飲C食很久沒和大家見面了~
上星期因為參與報章的訪問,談到我的童年美食
吃了這個久違的「粟米卷」,想起從前的往事...



出自本土的時興隆「粟米卷」,我們也會叫它作「三支香」(似嗎XD)


它有3種味道,辣辣的咖喱卷雖然是最「野味」,
可是我們卻不嗜辣,獨愛「紫菜卷」
吃完後滿嘴也是點點的紫菜碎呢 ^_^


那個粟米卷,一包有三條,
如果零用錢少,那三條剛巧能與兩個妹妹三人平分。
一人一條,小吃多滋味,也十分抵吃。


這亦是我小息時到小食部最愛購買的零食
撕開膠袋,套出一小條粟米卷,
拿著包裝袋來吃,咬下卷子,爽爽的「卡」脆聲
既不用弄污雙手,又可慢慢享受美味的粟米條,
噢~~~ 多爽呢!


 


不知你們對上一次吃粟米卷,是何時的事呢?

15 則留言:

  1. 我細個果時係小食部都好愛這食品. 我上次食應該係粟米卷...時間一年前左右卦..唔太記得.

    回覆刪除
  2. 原來公主細個好鐘意食"塞"米架~~

    回覆刪除
  3. mine were many years ago lor ~ let me find it in store later ~

    回覆刪除
  4. 小學1、2年級小食部仲「健在」時成日食(好味+平)
    不過自從小食部冇左就到而家有5年幾冇食過la~

    回覆刪除
  5. 多謝你勾起我兒時回憶呀!我都好鍾意粟米卷呀!我鍾意辣辣味!對上一次,應該多過十年了...... 突然覺得自己好老呀!

    回覆刪除
  6. 思詩姐姐 , 乜你同我都鐘意食「紫菜卷」架 ?
    呢樣零食我由小學一年級 ( 我係小學三年級 ) 開始就無食lu !
    不過我就好采D , 樓下超巿有得賣 ( 只係有 咖喱味 )!

    回覆刪除
  7. 應該是兩年前了…突然好想吃…

    回覆刪除
  8. 好耐無食過粟米卷

    回覆刪除
  9. 三支香 ~~~ 我地直頭係咁用黎玩喇 ~~~~~
    不過我覺得唔好味囉 ~~~~~

    回覆刪除
  10. ... 以家仲有我賣咩...
    好耐無見呢D野

    回覆刪除
  11. 公主, 保重身體啊~~

    回覆刪除
  12. 呢個~我上星期先買左四包黎食~

    回覆刪除
  13. 食完第一條就停唔到口,要再開多一包食,再食,起碼食三包才心滿意足!

    回覆刪除
  14. 小食部因新校長一句唔健康就冇左TAT

    回覆刪除