2010年3月5日 星期五

Yes雜誌-3月專欄#1

3月YES雜誌,有小妹的作品,請多多指教~^^


十年冇買YES,今次一見到雜誌推出即買


我問店員:「係咪最新個期黎架?」


店員答:「係呀~ 今期仲有明星相送添架!!」


廿幾歲的我,心裡有點尷尬呢 (我唔係想要明星相架!!)



我好耐冇睇追星族新聞喇~
唔係好識封面人物係邊個..hee~~~


 



搵到自己D作品喇~~^^ 開心呢~~~~



 



 



 



==========================


更正:我本書係3月中出的
~~~ 仲未發售架~


你ADD左我未呀?

沒有留言:

張貼留言