2010年3月23日 星期二

開平-可愛的小朋友


最近我報讀了一個攝影課,當中有一個「開平實習的攝影團」
今次重點不是拍「碉樓」,反之是想拍拍民生的題材呢~


友善和可愛的小朋友們


====================================


01. 這小朋友很厲害,自己取一大空桶儲水搬回家@O@



 


02. 遊客小朋友在飲橙汁



 


03. 他在望什麼?



 


 


04. 小朋友們,齊齊V啦~~~



 


05. 孖仔呀~~~~



 


 


06. 弄孫為樂



 


 


07. BB在看什麼?



 


 


08. 他.... 哭了



 


 


09. 摸摸頭



 


 


10. 私家跑車



 


誠徵「與阿B的合照」呀~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/hkhamstershk/article?mid=27163&prev=-1&next=27131


8 則留言:

  1. 你D攝影技術越來越好~ 很可愛的小朋友

    回覆刪除
  2. ha;]記得我嗎?!我睇左你本c蜜奶茶喇=]我睇到85頁,好搞笑呀,哈d畫都好令開頭係你所有既書封面+入邊d字型公仔吸引我,真係好搞笑呀,係味是你的真人經歷?我睇左一篇話你去餐廳點菜你朋友把菜單碰到火真是好笑呀;]希望你可以再快d出書>w<
    你上次回應我話有<童年回憶合訂本>既係味而家仲有得賣架?!但係2009年10月出會唔會而家冇架v_v我搵日會去睇睇架喇;]你幾時有簽名會啊?!好想問你拎簽名+見真人嘻....你大約幾時又會再出書?!希望你再出多d書!

    回覆刪除
  3. ha~ 記唔記得我呀 ? 我睇到你本書 85 頁 lu 好好笑呀 , 開頭係比你 d 書既封面 + 字型 + 圖畫 ,d 畫好得意呀 >w< 你有一篇講去餐廳食飯失火個個好好笑呀 , 哈 , 你朋友好大頭哈啊 0,0 下次小心 d 吧 , 哈

    你上篇回我話有 < 童年回憶合訂本 > 既 , 係味真的 0,0 但係 2009 年 10 月而家會唔會冇架 ; 喊 v_v 但我放假會去睇架喇 …;] 我岩岩諗到 , 你可以作一本關於就黎到既復活節既書 b0;] 呢個得唔得呢 ;] 希望你再出多 d 書 !!! 希望你會出講今年復活節既書 , 嘻 , 哈

    回覆刪除
  4. very nice pics ~ recalled the memories of our childhood ~

    回覆刪除
  5. 你都幾有天份o架喎!繼續努力!我覺得影人好講技巧,好難捕捉!

    回覆刪除
  6. 大陸的小朋友其樣子看來比香港小朋友純一點

    回覆刪除
  7. 多才多藝~~~又寫得又影得!!!

    回覆刪除