2010年3月30日 星期二

[繪本]忙不是借口



=========================


 






 




男人總是犯賤的,對佢好,佢卻不希罕!

如有雷同,實屬巧合^_^

13 則留言:

  1. 睇黎..有人要識做呢~~~

    回覆刪除
  2. 得到的.....永遠都5上心架啦!!!

    回覆刪除
  3. 男人係XX嫁啦~~ ( 粗口來的)

    回覆刪除
  4. 哇哈哈~ 原來你個日講緊呢樣野~!!!!

    回覆刪除
  5. 唔通你睇左志明與春嬌...

    回覆刪除
  6. 實在太巧合…妳挑起我傷心的往事…嗚嗚……

    回覆刪除
  7. =] ...yes,,忙唔係一個借口

    回覆刪除
  8. HA~又係我;],我上次回唔到之後又要再打個個時唔記得左,而家補番;]
    上次去問書局店員請問有冇童年回憶,但次次的答覆(我是去過好多間=])唔好意思,要xxx分店先有v3v...次次想買既書都要好遠 可能出左耐,所以冇v3v...

    回覆刪除
  9. 不要在大熱天時叫人著多件衫呀 ~~~ ^0^

    回覆刪除
  10. haha ~ u tried to say sth to someone la ~

    回覆刪除
  11. 我的網誌更新了!快來留言吧!

    回覆刪除
  12. 當對一個男人太好.......已經是錯誤的開始.......(狂哭中.)

    回覆刪除