2010年1月6日 星期三

繼續問:你呢刻想食咩?



你地呢刻想食咩?
有冇d特意鬼馬野想食?
又有冇d食物心中情想和我分享?


未答過o既朋友可以話我知,
答過o既朋友可以再答,
哈哈,無任歡迎~
P.S. 記得要加埋原因呀!!!!!

14 則留言:

  1. 我好多野都想食,硬要選的話呂記碗仔翅,但又想食返沙芋..................

    回覆刪除
  2. 我想食藥, 因為我病....

    回覆刪除
  3. 我想食糖蔥餅......

    回覆刪除
  4. 睇到妳的post令我想起
    香港的無聊人 最鍾意食.....字.....<<<<<< 我估副畫可以好似IQ博士的 小雲成日發出的文字衝激波, 但係方向調轉, d字 飛入個口

    回覆刪除
  5. 我買了盒瑞士卷 ~ 放了在雪櫃! 但原來一個人食, 要食好耐的 ~好大條

    回覆刪除
  6. 所以同人分享食物是最好 ~最開心的 ~

    回覆刪除
  7. i want to eat bread pudding ~ coz' that's my favorite dessert at all time ~ especially in winter ~

    回覆刪除
  8. 爽滑魚皮,因隔了兩年左右才在昨晚買到。食落好“爽”的呀!

    回覆刪除
  9. 蘿蔔糕, 因為就快新年, 所以開始掛住d新年食品啦 ^^

    回覆刪除
  10. 燒香蕉 因為下星期一去camp,有燒烤活動,諗起就想食

    回覆刪除
  11. 我要食砵仔糕,因為有好多開心童年回憶都係砵仔糕帶比我! 你可唔可畫砵仔糕呀/...

    回覆刪除
  12. 朱古力!! 因為好貴

    回覆刪除
  13. 我想飲檸樂煲羗.....因為我傷風呀!

    回覆刪除