2010年1月13日 星期三

繪本:煲仔飯豉油





 


 



 


 


 



 


那如果比你揀一種食物來形容自己


你又會揀什麼?

14 則留言:

  1. 我諗 ~ 屎味的糖 ~ 無人想食 ~ 但其實又無人知屎係咩味! 簡單D來形容 : 古怪!

    回覆刪除
  2. 豉油碟好似另有意思...

    回覆刪除
  3. 梅菜扣肉~
    理由顯而易見~

    回覆刪除
  4. i'll be a custard egg roll ~  no reason ~ i just like it ja ~ 

    回覆刪除
  5. 我覺得我會係辣椒糖~ 有人覺得甜,有人覺得辣,有人覺得怪,有人覺得內外唔協調~ =P

    回覆刪除
  6. 爸爸係燒賣佢叫我做蝦餃架﹗

    回覆刪除
  7. 改一改 ~我覺得 ~ 我是榴槤 ~喜歡的人很愛吃 ,唔喜歡的人話似貓屎,臭臭的!

    回覆刪除
  8. 糖-v- 自己都有名叫啦 同埋我好樂觀,成日笑: ) 好似成日都食住糖咁0v0

    回覆刪除
  9. 一碌蔗~~~仲要係又老又乾的賣剩蔗~~~hahaha!!!

    回覆刪除
  10. 很肉麻的,爸爸說﹕蝦餃 皮薄餡靚 ﹗
    而食蝦餃就一定會想起燒賣... 就係咁囉﹗

    回覆刪除
  11. Good~香草薄荷糖(無糖的)~~潤喉通鼻塞又唔會蛀牙~~

    回覆刪除
  12. 豉油=比人老點 hehe

    回覆刪除
  13. 我係糖痴豆 好怕一個人寂寞的魚

    回覆刪除