2009年12月18日 星期五

幫blog友賣廣告: 派兀無聊史

最近認識到一位幽默風趣抵死過癮的blog友,
名叫Pius


他的畫風和他本身的性格一樣,都係咁攪笑


最近佢出左本書,叫做派兀無聊史


有幾無聊?哈哈~ 待你親身去發掘一下啦



 


哈..想不到我可以找他作第一個幫我簽名的人


(真係夠哂俾面喇.. HOHO)


用了十分鐘時間去畫,果然夠認真,有齊故事和簽名


(笑到我呢...)



 


怎麼作者不肯上鏡?他說怕羞了
(他還懂怕羞了嗎?wakakaka)


大家看見,只知道這位作者擁有林峯頭、和纖幼的小腰....
身上穿著的大概是他上年買的新褸



祝PIUS出書成功 ^O^
大家想知多點,不妨CLICK 入去睇睇啦


http://hk.myblog.yahoo.com/pius-blog

11 則留言:

  1. wwahaha... 睇黎我要俾番廣告費你worrr:p
    p.s. 原來我寫漏左... 0個個屍屍公主係光頭人扮架~~XD

    回覆刪除
  2. 眞係好好笑呀,希望你既朋友會睇到我既留言啦

    回覆刪除
  3. 我睇左你個cm 啦~~ 藍色楓戀~~:p

    回覆刪除
  4. haha~~個屍公主好抵死呀~~~~!!!

    回覆刪除
  5. 屍屍公主, 哈哈!!! 派兀屎好撹鬼呀!!

    回覆刪除
  6. hahahaa..好搞笑(屍屍公主)

    回覆刪除
  7. 很搞笑~ haha ~~ 屎屎公主~~

    回覆刪除
  8. 有無興趣去plus 講的冬季購物節 ? miss俾了2張飛我~~

    回覆刪除
  9. 哈哈!呢個作者好搞笑呢!屍屍...

    回覆刪除
  10. hehe ~ funny wor ~ u may go this funny way too ~

    回覆刪除
  11. 佢貢嘅樣o架!?.......鄭中基上身~~~ hahahaha!!!

    回覆刪除