2009年12月17日 星期四

你呢刻想食咩?

你呢刻想食咩?


點解?


不妨告訴我吧~ 被選中的朋友日後會有驚喜一個XDDD


14 則留言:

  1. fion有咁多食物sweet sweet回憶既

    回覆刪除
  2. 哈哈 ~~ 甜蜜的秘密!希望那男孩不會看你的 blog ~~哈哈!尷尬死 ~

    回覆刪除
  3. seems the egg roll's memories top them all wor ~

    回覆刪除
  4. 咁當然係魚翅啦,好味.哈,你最鐘意吃咩?

    回覆刪除
  5. 我想食日本年糕...前個星期我去吉野x打邊爐,日本福袋入面塊年糕好好味,,回味無窮

    回覆刪除
  6. 芝士凍餅 一件親手做,卻未能送出的芝士凍餅... .......

    回覆刪除
  7. 一人咬一邊瑞士卷.....咁似玩新人既!!!

    回覆刪除
  8. 蒲撻,吃蒲撻的短短2分鐘,我會以為自己身在澳門。

    回覆刪除
  9. 拉麵~依家天氣涷,手摸住個碗,飲d熱湯^.^即時暖晒.

    回覆刪除
  10. 我ne刻梗係食~~~b呢冬傷風感冒丸啦~~~~

    回覆刪除
  11. 愛了就愛了,散了就散了,拿得起放得下才是真本事。

    回覆刪除
  12. oh..................無我份!

    回覆刪除