2009年12月13日 星期日

朱古力噴泉下的藝術

說話前幾日他生日,
我請他去酒店食自助餐。


可惜吃了九個字,個肚子已很飽了 (真不爭氣..haha)


在肚子中場休息期間,看見甜品區有朱古力噴泉,
於是把心一環,用碟子盛了朱古力醬,
再於碟上亂畫花紋..



哈哈.. 初時畫的.. 胡亂構思
這是魔鬼丘比特



再畫呀畫呀畫呀


(其實想開新碟再玩的..但.. 怕出醜和浪費..haha..
繼續在碟上畫吧)



首先畫了公主樣.. 還可以吧



再畫呀畫呀



畫錯了不能修改.. 要努力補改~



不經不覺畫了幅畫..



最後製成品,縱使畫得多美,最後還是留不下了


食完自助餐無事幹,利用朱古力噴泉來畫畫,也不錯呢~

15 則留言:

  1. cool ~ did u finish this at the end? ~

    回覆刪除
  2. 好美呀,你眞係叻.

    回覆刪除
  3. 嘩, 好靚呀! 碟子變成了畫紙, 朱古力變成了顏料!

    回覆刪除
  4. 我食自助餐0個時都係咁玩架!!! XD
    0個次.. 個Waitress 行過黎收野.. 望住我個碟... 問:「你畫得咁detail ... 仲要唔要架!?」
    我答:「我要架.. 一陣先收丫... :p」

    回覆刪除
  5. 咁都俾你諗到~~^_^

    回覆刪除
  6. 2010年來 --- 希望2009年的展望你已100%完成啦~ 聖誕快樂

    回覆刪除
  7. 思詩的blog總是看到創意無限,
    下次我要帶定個模框,
    等我也多整幾個朱古力牌仔玩!

    回覆刪除