2009年8月24日 星期一

蠟像館玩呀玩

首先,未講蠟像館之前,我想講件事....

希望波子喵快d好番啦
事源早前波子喵屋企樓上裝修,嘈到波子喵冇攪好訓
抵抗力弱,精神錯亂,令到病毒有機可乘
變相眼停0左分泌,少了層保護膜
搞到成日捽眼同勁流眼水
要戴頭套同成日單起一隻眼......


依家波子喵要定時食藥,又要帶頭罩,
醫生話如果佢乖乖,大約一兩個月就會好番架喇
不過佢好曳呢~~ 成日同主人搏鬥
將D藥吐出黎,唔肯食


希望佢乖乖,隻眼就會好番架喇~~~



=============================================


上星期五放假和他去山頂玩


第一次入蠟像館,門票盛為$160


貴就貴在你可以一嘗與巨星們相聚、合照、觸摸
發揮你的創意,與巨星們玩遊戲。


蠟像巨星真的頗迫真呢~


=================================


01. 去左kelly 婚宴,恭喜下佢先~



 


02. 嘩~ 城城個腹肌,好平滑呀~~~



 


03. 活士,你咁樣打唔得架!!!



 


04. 嘩~~ 劉華呀!!! (尖叫100000倍)



 


05. 有得抱抱梗係抱多d啦~~~~ 難得難得!!



 


06. 幫江澤民打番條呔



 


 


07. 要幫嘉誠哥擦番靚對鞋仔呀~



 


08. 小平哥,舒服嗎?



 


09. 哥哥~~ 我好仰慕你架~



 


睇埋山頂的夜景,多美!




==================================

18 則留言:

  1. 查實,我由細到大,都唔喜歡去蠟像館的..... 細個時會好驚,長大後就覺得有種怪怪的感覺...........

    回覆刪除
  2. 唔准攬我的華仔 ~~haha

    回覆刪除
  3. 去蠟像館真係幾貴!!

    回覆刪除
  4. 波子喵~~ 你要乖乖呀~~ 公主好興奮咁~~

    回覆刪除
  5. 真係盞鬼!!!!

    回覆刪除
  6. 妳係咁抽水喎~~~~

    回覆刪除

  7. 我真係覺得妳影得靚過我

    回覆刪除
  8. hehe ~ why some with CiCi faces but some not ??? 

    回覆刪除
  9. 原來妳才第一次進蠟像館呢。

    回覆刪除
  10. 本來早兩日都想去架我...不過又CW

    回覆刪除

  11. 多謝嘉誠哥送層樓比我呀~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  12. 唔知點解我每次去到張國榮果個位個心都好寒........
    次次影相都手震的~

    回覆刪除
  13. 思詩公主真係好可愛,
    而且仲好有創意添 ~

    回覆刪除
  14. 哈哈, 我真係以為你去左kelly婚禮呢!!! d蠟像, 真係好似, 加埋你的甫士, 好有趣呢!! 祝波子早d好番啦!!

    回覆刪除
  15. 公主失哂儀了!

    回覆刪除