2009年8月13日 星期四

族譜

這幾天我回鄉,第一次看見「族譜」這東西,
這是媽媽那家族的族譜,比歷史書看來更有趣。


如果能坐時光機看看祖先是怎麼樣,你說多好?


 


以下是超簡化的族譜:



1. 本族譜好厚,好似成本字典咁厚


2. 原來我地祖先原本係洛陽,但因為「宋金之亂」逃亡
,跟住祖先攜3子在廣東定居。@o@


3. 點解我和媽媽妹妹們也沒有記截族譜上?
因為我們不是「仔」
再一次感受古時重男輕女的觀念..haha


4. 妻不如妾,妾不如庶,庶的地位比二奶更低微@@


5. 以前有一夫多妻制度,
有錢人能娶多個老婆是身份的象徵。


6. 我的公公婆婆是盲婚啞嫁的,公公當年15歲,婆婆卻是2x歲
聽聞新婚時期的公公會亂跑亂跳,不肯回新房
不過當大家日子久了,經歷多了,
公公婆婆也變得越來越恩愛,
媽媽訴說公公婆婆的愛情事,我們也感到很溫馨呢!


 


但願婆婆在天國安好!

19 則留言:

  1. 思詩公主: 再一次感受重男輕女的觀念
    但我覺得現在係 "重女輕男"
    女仔(妳呀) 在香港成日都食住d男仔(我呀)

    回覆刪除
  2. 以前d人應付到咁多個老婆好勁

    回覆刪除
  3. 我都有睇過我屋企個族譜~
    係第廿幾傳~
    雖然所有袓先都唔識~但會好引人入勝咁睇~

    回覆刪除
  4. 願婆婆於天國安好﹗

    回覆刪除
  5. 幾時有新書? 好期待...

    回覆刪除
  6. 15 wives.... must be very troublesome.....

    回覆刪除
  7. 我個本族譜消失左LU,,想睇都睇吾到

    回覆刪除
  8. 真係未見過族譜啊!

    回覆刪除
  9. 我祖先係~"小麥哲倫星雲"裡的一顆小星

    回覆刪除
  10. 我都好想睇下自己家族本族譜 可惜我連鄉下都未返過… =__="

    回覆刪除
  11. 族譜真系未見過.

    回覆刪除
  12. 有族譜,確係好 ~

    回覆刪除
  13. 太太公好利害, 第24代是何時, 是不是柴9個d 年代了?

    回覆刪除
  14. 我鄉下係潮州汕頭~ 小黑係潮州怒漢~!XD

    回覆刪除
  15. 我都想睇下我家族個本-]

    回覆刪除
  16. 我家族果本重過本字典呀!

    回覆刪除
  17. 好厲害~~~~不是人人都有的啊~~~~~~~~

    回覆刪除