2009年8月31日 星期一

走哂佢!!!

現代人出外用膳越吃越健康,越吃越咀尖,


最平常的,是叫飲品會聽到「走甜」、「少奶」、「少冰」,


叫麵要「走青」(芫茜+)、叫油菜要走油,甚至麻辣火鍋走辣,


而小思妹卻喜愛點選「沙爹牛肉公仔麵走牛肉」,


她說因為不愛牛肉卻愛牛肉汁吧。


全走牛肉,豈不是會令到整碗麵很DRY?


小思妹也習慣了,


有時也會詢問店員可否不要牛肉改轉別的東東。


不知道你身邊的朋友有沒有這些類似的「特別習慣」呢?

27 則留言:

  1. 我想乾炒牛河走油!但做唔到

    回覆刪除
  2. 上次同個fd飯野~豬油渣面走豬油渣~ 哈哈~

    回覆刪除
  3. 檸水走檸檬 ~~ 棉花糖走糖 ~~

    回覆刪除
  4. 代製靜態Logo <<<<<<<<<<<開跑啦!!!

    回覆刪除
  5. 思詩公主囉,佢要走冰~

    回覆刪除
  6. hehe ~ milk tea  走  milk lor ~ 

    回覆刪除
  7. 咁游水唔該走bra啦~~~~

    回覆刪除
  8. 我會:方魚肉碎粥走薑
    幻想:檸茶走杯

    回覆刪除
  9. 魚柳包走魚柳~~

    回覆刪除
  10. 思詩公主, 你好呀!
    我係本地另一家出版社的編輯主任, 不知你有沒有興趣到來出一系列的圖文書? (其實我自己也常常看你的blog) 如果你有意思, 有空時麻煩你回覆我吧! 當然, 如你已和出版社簽了長約, 那我就不打擾你.
    謝謝哦~

    回覆刪除
  11. 我好似聽過 ,,朱古力新地 走新地XD

    回覆刪除
  12. 來一杯飛沙(糖)走石(即係奶) 奶茶 一碟乾炒牛河走乾炒 雲吞撈公走公 早晨熱香餅餐走熱香餅

    回覆刪除
  13. 你同我D 朋友一樣咁利害,我D 朋友食西炒飯,佢可以用筷子飛走曬雜豆....

    回覆刪除
  14. 咁即係魚柳飽走魚柳....................... 我最多飲o野只會叫 "少冰" or "走冰" 呢............................. 食o野好少有咁樣呢..........

    回覆刪除
  15. 我都係咁架wor! 你食果時會唔會撈晒d沙嗲汁? 我唔會架, 我會好多汁加麵一齊食

    回覆刪除
  16. 我揸車鐘意走山路~~

    回覆刪除
  17. 仲有芝士嘅……
    真係有人咁叫架!我以前係M記做暑期工,負責整包。漢堡包走醬、魚柳包走芝我都可以理解。最離奇就係芝孖走芝、魚柳包走魚柳。其他薯條走鹽、新地走花生……真係數之不盡。

    回覆刪除
  18. 思詩公主 ...很久沒聊!有機會去找找茶餐廳的一款"生滾牛肉出前一丁"....鮮牛肉會令湯底更鮮甜味濃而少了一分味精味 暫時食過美孚一家的最捧....其它地方很難找到好味的呢!

    回覆刪除
  19. 哈哈..我都係喜歡 沙爹牛肉公仔麵走牛肉..我走牛肉方法係唔食佢D牛肉..

    回覆刪除
  20. 點解唔叫佢分開上呢? 其他人可以食...

    回覆刪除
  21. 哈!哈!鐘意睇D回應多D!

    回覆刪除

  22. somewhere around here :
    http://maps.google.com/maps?ie=UTF8&ll=22.33852,114.139532&spn=0.00319,0.003514&z=18
    called 美味佳 (美孚籣秀道)
    生滾牛肉(出前一了)面 + drink $19

    回覆刪除

  23. pic A location ! sorry...漏咗坐標比妳!

    回覆刪除
  24. 我習慣性買野飲'少冰'

    回覆刪除
  25. 我多數走蔥~~

    回覆刪除