2009年7月12日 星期日

長頸鹿與chichi

今天天氣很好,藍天白雲,是出外好日子。


可是我卻靜靜在家set場影公仔照


01. 又有新朋友了~



 


02.俏皮地望望鏡頭,我們合拍嗎?



 


03. 兩小背影



 


04. 大腳板與小腳板,啦啦啦



 


05. 長頸鹿啊,讓我俏俏告訴你...



 


06. 你在想什麼?聽聽你的心跳。。。卜卜卜



 


07.喂喂,不要睡啦,陪我玩啦!



 


08. 不要看這長頸鹿樣子兇惡,其實它內心很善良



 


09.還有客串的朋友:史迪仔



 


我很喜歡它們,可愛極了>v<~


你們比較喜愛哪一張?

19 則留言:


  1. 兩相依 ~~~
    好想現就緊緊抱著妳
    啜~~~~啜

    回覆刪除
  2. 05. 長頸鹿啊,讓我俏俏告訴你...03. 兩小背影 呢兩張我都愛

    回覆刪除
  3. 思詩公主:
    您好嘛??
    我很喜歡影背面那張照片啊. 感覺到它們真的像很老友的樣子哩^^
    看到最後一張照片. 真的很羨慕...因為見到史迪仔
    我仲欠好多分的印花哩=.= 希望月底前可以儲到喇.

    回覆刪除
  4. 如果我係邊個邊個,我一定會講會,"我比較鍾意思詩公主" 點解長頸鹿條頸唔長...??!!

    回覆刪除
  5. 亞chichi好呆~
    個樣好攪笑呀~

    回覆刪除
  6. 隻史迪仔好可愛.

    回覆刪除
  7. 佢真係長頸鹿??? 唔似 ~

    回覆刪除
  8. I like 豆豉眼 too~ 長頸鹿嘛... 似牛牛多D囉﹗

    回覆刪除
  9. 思詩公主: 唔怪得之喇. 恭喜妳. 呵. 我計埋今天既5分. 仲有50分要儲. 我身邊的朋友又很少去便利店買東西的. 這次要依靠自己的運氣了^^

    回覆刪除
  10. 我鐘意第5張...!!>w< ((第一張monchhichi食手指))
    日浴裝史迪仔呀@@

    回覆刪除
  11. 好可愛呀.....張張相我都鍾意 03-05 &08 我就最like
    你影相影得好靚

    回覆刪除
  12. 全部都靚。我最喜歡monnchhchi架拉

    回覆刪除
  13. 佢條頸咁...........短!!!!

    回覆刪除
  14. 來幫你加油打氣,也希望你天天都開心如意唷!!! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除