2009年7月20日 星期一

紙袋藏喵案

01. 呢隻叫波子喵


 


02. 佢好鐘意紙袋



 


03. 玩下條手抽繩



 


04. 聽下紙袋聲



 


05. 話咁快,自己攝左入去



 


 


06. TOP VIEW睇睇
「清貨大減價呀~~ 快D抽我走啦~~」XDDD



 


07. 你睇我唔到你睇我唔到~



 


08. 說時遲那時快,又玩下後面個紙袋



 


09. 睇下入面有冇野



 


10. 又捐左入去了



 


11. 甚至.. 連小小的洗衣藍,它也不放過嗎?



你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到
你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到
你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到
你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到


============================


想重溫昔日牠的寫真? 按以下連結吧
http://hk.myblog.yahoo.com/hkhamstershk/article?mid=22911

13 則留言:

  1. 靚靚的banner~~~
    靚靚的思詩公主~~~
    靚靚的思詩~~~
    你要睇到我
    你要睇到我
    你要睇到我.......

    回覆刪除

  2. 波子喵: 「清貨大減價
    快d帶我返去啦」

    回覆刪除
  3. 15 號墨魚團, 你來嗎?

    回覆刪除
  4. 我都想同佢玩下...............

    回覆刪除
  5. 記住啦,玩紙袋好啦,膠袋唔好玩呀,危險呀~~

    回覆刪除
  6. 好cutie~ 公主大人... 做咩呢排都唔見你上msn ga.....??

    回覆刪除
  7. 我哋嘅貓好中意人去幫佢掃‘夾 la 扺’.

    回覆刪除
  8. 用公主d美色誘惑波子俾我地玩啦~~~

    回覆刪除
  9. 我同學隻龜都係咁生呀~~ 都係紅耳龜呀~~ 但隻龜踩爛晒~~ 生唔到龜仔

    回覆刪除
  10. muimui都好鍾意紙袋紙箱

    回覆刪除
  11. 做乜咁神祕出沒呀公主?

    回覆刪除
  12. 來幫你加油打氣,也希望你天天都開心如意唷!!! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除