2009年7月15日 星期三

...

思詩鼠 說:
 點解你地係咁講del...
Miss 說:
 我回9仔啫
 妳太在意啦
思詩鼠 說:
 ...
 昌都係咁講
Miss 說:
 唔好咁敏感
思詩鼠 說:
 ...
 我明白009個句說話點解
 http://hk.myblog.yahoo.com/hkhamstershk/
Miss 說:
 妳的舉動咁激....好難怪我地
 會咁.......
思詩鼠 說:
 我有幾激...
 我都係回應番009個句
Miss 說:
 個blog唔見晒d嘢
 我以為入錯blog
思詩鼠 說:
 ....
Miss 說:
 唔似妳風格
思詩鼠 說:
 我知你地好關心我.. 但係...
Miss 說:
 好似變咗另一個人咁.....好怪
思詩鼠 說:
 是你們想我這樣嗎?
 原本只有你們知道內情.. 點解變左咁多人知>?
Miss 說:
 冇人想妳受傷~~但妳一意弧行~~~妳的確令關心既人失望同傷心
思詩鼠 說:
  近排很不開心
 我只係想比多一次機會佢.. 咁都有錯嗎?
Miss 說:
 妳以為我地8掛心態
思詩鼠 說:
 不是指你.. 指某些人
 日日問其他人我的事
 令我心淡
 像連續劇般
 但不是直接問我
 這不是關心
Miss 說:
 但我地個個都好睇唔過眼~~~但又做唔到d咩
思詩鼠 說:
 我明白你們的好意
 可是.. 我只是想給他多一次機會
 既然我選擇了這條路..
 為什麼不讓我好好地走>
Miss 說:
 朋友唔係只會講好好的~~~一d心言可能好難聽但一定唔係傷妳既說話
思詩鼠 說:
 可是每天看見你們的msn和blog....
 也...
 我只想自我選擇這一次
Miss 說:
 我諗....好難會祝福妳~~~我只可說妳好自為知
思詩鼠 說:
 是否有佢就冇你們?
Miss 說:
 朋友要提點的....要說的.....都做晒
思詩鼠 說:
 我選擇了他..卻失去了你們?
Miss 說:
 我地都唔會再講d咩啦~~~
思詩鼠 說:
 我明白你們的好意
 你看看其他人的msn info便知了
Miss 說:
 只想妳小心~~唔好搵到全身傷就經已萬幸
 我地唔係憎妳~~
思詩鼠 說:
 嗯
Miss 說:
 我地只係唔想見個人類極品啫
思詩鼠 說:
 你們未免太激進
 我都冇話要你地見佢
 我已叫他不要post blog
 不要太揚
 已經很低調了
 放過他好嗎?
Miss 說:
 雙對地~~妳亦因為極品而避忌我們
思詩鼠 說:
 我沒有避忌你們.. 只是你們避忌我!!!
 我說如果約我.. 我一定不會叫他的
Miss 說:
 我唔會埋極品既感受~~因為佢做咩都唔會有人埋除了妳
思詩鼠 說:
 其實... 會唔會係.. 你地誤解了他?
Miss 說:
 我沒有~~而係妳可面對他們嗎~~
思詩鼠 說:
 其實你們都冇同佢相處過..只係聽我和魚魚的單方面說話
 那便判定了一個人?
Miss 說:
 所以妳同魚可以好fd~~~我地做唔到
思詩鼠 說:
 說真的.. 你只是見過sam 一次
Miss 說:
 可能妳對人看法真係好有自己獨有一套
思詩鼠 說:
 我又冇話要你埋佢地堆..只係想你們放過他吧
Miss 說:
 睇個編狼羊自白書~~~我真係睇到火都嚟
思詩鼠 說:
 佢只係想解釋而已
 不是有惡意
Miss 說:
 觲咩釋~~~根本係廢話
 但妳受......我冇嘢好講
思詩鼠 說:
 我只是原諒了他.. 一次
Miss 說:
 妳揀邊個係妳個人即事~~~唔須要同我地交代既
思詩鼠 說:
 我明白.. 我不是要你原諒他.. 只是想你們放過他吧
 sorry ar
Miss 說:
 一個妳好反感既人~~~妳會主動去原諒嗎...?
思詩鼠 說:
 我不是要你原諒他.. 只是想你們放過他吧
Miss 說:
 我冇傷害佢
思詩鼠 說:
 你們的msn info和blog回應.... 我不是要你原諒他.. 只是想你們放過他吧


思詩鼠 說:
 你們的msn info和blog回應.... 我不是要你原諒他.. 只是想你們放過他吧
Miss 說:
 我地都係寫感受
 同佢寫狠羊一樣
思詩鼠 說:
 整件事已完了成個星期.. 是時候要劃上句號
Miss 說:
 妳放心~~~一定會完的

沒有留言:

張貼留言