2009年6月22日 星期一

繪本:小思妹x垃圾車

為什麼小思妹今天看見清潔姨姨時,反應如此驚訝???



原來爸爸又亂掉我們的東西了。


在不知情的情況下,今次掉了我們設計時代的畢業海報作品。


作品變成了垃圾!!


或許清潔姨姨的大紙箱恰巧破爛了一部份,


就這樣,小思妹當年的海報作品成為了今天的垃圾車一部份了。


(還要是當眼處!!!) (就是這張海報!!)



傷心透的小思妹和清潔姨姨乘搭了同一電梯


眼看自己的作品不斷遊街視眾,有點不是味兒~


小思妹:「我的portfolio啊!還要見工的....」


海報上還清晰地印上她的資料:
「還幸好,那電話號碼是假的!」



不過,轉一轉心情,其實也是好事,呵呵~


清潔姨姨很潮,
懂得欣賞小思妹的作品,
還私下crossover自己的戰車。

 


能有流動車天天巡迴自己的作品,
令大眾有所認識,很不錯呢..haha


如果各位能有幸一睹這架垃圾車,
那即是說你和我住得很近吧..HEE


P.S. 我想我的海報已掉進堆田區裡>.<~


 


小思妹 x 垃圾車crossover,
天天巡遊,為你呈現!

23 則留言:

  1. 小思妹的畢業作巡迴展覽

    回覆刪除
  2. 陰公 ~~小思妹 ~~ 但有 清潔姨姨 欣賞也不俗 ~ (阿 q 精神!)

    回覆刪除
  3. 有人專門幫佢推廣~ 正呀~

    回覆刪除
  4. 請問你會在書展出書嗎??

    回覆刪除
  5. 我們一起安慰垃圾poster, 好似廣告咁, 你唔係垃圾, 你仲好有用架!

    回覆刪除
  6. 公主會唔會參加香港動漫電玩節? 香港原創漫畫新秀大賽... 會唔會玩 cosplay? 傳說以 cosplay 衣著可免費入場

    回覆刪除
  7. 哇卡...(可憐的畢業海報)..見到自己d作品比人搞成咁 第1個反應.....唔知點形容 仲要親眼..目送佢走
    如果有得攞返你仲要唔要.....

    回覆刪除
  8. CROSS... OVER..........

    回覆刪除
  9. ha~~咁都得~~ne款行動藝術品組合得好~~有創意,冇晒鬱結!!

    回覆刪除
  10. 哈哈我老爸都成日掉我的作品..

    回覆刪除
  11. 唔緊要啦,人地睇到你而家的作品是進步之作,以為的作品不一定是最好的嘛,努力做出更好的作品吧!!

    回覆刪除
  12. crossover自己的戰車....哈哈~

    回覆刪除
  13. Can You Go To My Bolg??

    回覆刪除
  14. 點解我地d阿爸阿媽咁鍾意幫我地清貨既.....

    回覆刪除
  15. 樂觀d ... 可能好多人會欣賞到作品 ...!

    回覆刪除
  16. 好慘呀,都唔知攞唔攞返好

    回覆刪除
  17. 畢業作品搞到咁 不過我讀design時的畢業作 直頭留係學校冇攞番

    回覆刪除
  18. 加 油 喔 ~
    努 力 吧 ~
    很 好 的 ~
    請 到 我 的 B l o g 留 C m ~
    謝 謝 您 ~
    我 也 給 你 吧 !
    C m C m C m C m C m C m C m ~
    h t t p : / / h k . m y b l o g . y a h o o . c o m / a s u m y u e 1 0 5 4 /
    囍 的 話 , 可 以 加 我 做 m s n 的 小 F d 子 嫁 !
    k a n z a k i m a k i @ h o t m a i l . c o m

    回覆刪除
  19. 有D傷心添...T_T(我代入左公主既角色XDD) 但公主好樂觀呀 巡迴展覽

    回覆刪除
  20. 咁仲好,有人同你賣廣告....!!!

    回覆刪除