2009年6月8日 星期一

首爾戰利品清單

復活節到了韓國遊玩,當時物價指數為


1港元 VS 163韓圜 ,實在太開心了!!


我們每天也帶整疊銀紙出街,感覺很富有,哈哈~~


由於韓圜低,所以SHOPPING也十分物超所值!!


 


========================================
女士們首選的必定是化粧護膚品
由於我事前漏了做資料搜集,去到目的地卻不知買什麼好,
結果回港也有幫襯SKINFOOD..HEE


P.S1. 韓國SKINFOOD價錢大約是香港3分1價錢,太超值了~~



P.S2:部份的化粧品很有趣,只要你步入店裡,不用幫襯,也有贈品送
最常見的是一盒盒的化粧錦,此外曲奇餅、
甚至花樣POSTCARD和護膚品SAMPLE也有,不妨走多幾間吧。


 


==============================================


衣服類的戰利品



整間耳環店所有貨品也是1000圜一對!! (約港幣6蚊)
款色眼花瞭亂,質素比深圳還要好!! 後悔沒有掃得太多>.<~


(我見香港也有買$48一對同款的!!!)


此外,有些店鋪整間也是賣長長的TEE,
全店只售3000圜一件 (約港幣$30)
眼望似睡衣,回港試身後才發覺合適不已!!!


十分適合像我高高廋廋的女子~ 也後悔這次旅程只掃了3件>.<~


 


 


====================================================


零食戰利品



那幾天我們每餐宵夜必會是公仔麵..HAHA


生生烏冬,導遊勁推介~~ (我也要推介,很爽滑的說!)


 


 


====================================


雜項戰利品



相對起,男士們可能會比較靜一點吧..呵呵

12 則留言:

  1. 有無見到啊Rain ar?

    回覆刪除
  2. 謝謝你的手信 ~~ 十萬個喜愛 ~~ 錫晒你

    回覆刪除
  3. 咦,而家先貼番韓國d野既。。。學左我丫~

    回覆刪除
  4. Korean ~~~~~~ 公仔麵

    回覆刪除
  5. 都好想去首爾呀.

    回覆刪除
  6. 冇呀 d韓劇拍到春川鬼咁淒美浪漫 所以問下你有冇去到咯

    回覆刪除
  7. 思詩午安,買咗好多SKINFOOD化粧護膚品woo~
    一定掃得好過引.....!!銀包大出血.....!!

    回覆刪除
  8. ☆小海豚♡JI123☆2009年6月9日 上午10:15

    大出血?!^^"

    回覆刪除
  9. 睇嚟韓國唔錯喎~買嘢咁平,啱我呢D女人仔去啊!哈哈~>w<

    回覆刪除
  10. yeah....我都岩岩去完首爾....skinfood真係超抵....係女仔去到都用盡晒d銀兩先返黎呀....

    回覆刪除
  11. 真係唔該晒你呢...

    回覆刪除