2009年6月12日 星期五

傘陣~~

這是發生在我工作的地方裡
(100%奇景..haha)


 


說話某一天,小妹貪方便把濕淋淋的傘子
放在我的房間外,讓它吹乾。



過了幾天,同房的同事也把濕淋淋的傘子
放在門外吹乾。
P.S. 我們的房裡共有3位同事工作。(包括我)



一日一日地過,直到最近的情況...


在房裡向外拍攝...



在房外... (攝於昨天)



其他同事已習慣把濕淋淋的傘子放在我房門外了


(喂喂~ 可否讓條生路我走走??)


P.S.我的房外不是放傘處啊!!! (無奈ING)

16 則留言:

  1. 我公司都係錦架喎~

    回覆刪除
  2. 我都係甘 ~~被圍住了 ~~ 哈哈 ~~

    回覆刪除
  3. 我公司都係咁咖~全部塞係門口,好難先行到出去~>w<

    回覆刪除
  4. 你在房間裡好像待了好久啊~~~ 可以累積這麼多~~~^_^

    回覆刪除
  5. 這樣在室外還好,昨天法國人同事才叫我不要在室內開傘,話會有鬼的...
    哈哈~ 但唔乾返又唔得嘛~

    回覆刪除
  6. 哈哈~ 這是一間傘屋,~ 好耐無上blog & 打blog啦~ 黎番支持你,快快出新書吧!!! (可以到我的blog留個cm嗎?)

    回覆刪除
  7. 原來~~小丸記d(姐)冇位放~~借埋妳間學校放!!!

    回覆刪除
  8. 斷你衣食....!!咁激.....!!

    回覆刪除
  9. 通常人地見到有一把遮放o係到晒,就會跟住擺...結果越黎越多....

    回覆刪除
  10. 好利害的陣法.

    回覆刪除
  11. 我公司都係咁ga~~~~~~

    回覆刪除
  12. 物以類聚我終於能具體體會到... 傘子就會跟傘子走在一起嘛

    回覆刪除
  13. 最後都係落到呢個情況..ha~
    塞曬係門度~

    回覆刪除
  14. 呢度多師兄影相 想邀請大家一齊參與~~相片接龍 http://www.hkclick.net/viewthread.php?tid=6876&extra=page%3D1

    回覆刪除
  15. 不如收晒佢地d遮,要俾錢先至攞得番...

    回覆刪除