2009年5月1日 星期五

怪誕隨意門coraline

呢排我地狂睇戲,最新睇o既係「怪誕隨意門」


有幸入場睇首映,戴住立體眼鏡睇3D版


不過可能仲未習慣長期戴,所以戴完有點暈陀陀><~



講番套戲,我一直都鐘意睇呢類O既戲,所以也很不錯呢


呢套戲有教育意義,岩哂一家大細家倫樂


要長住另一個開心世界,就先要割眼補鈕,


我相信任何人都唔願意這殘忍的交易吧..haha


=======================


(hee~~ 呢個影評我寫得好求其...wakakaka)

14 則留言:

  1. 套戲好似D影評唔錯

    回覆刪除
  2. 有時間上黎我個 blog 睇下 accessories

    回覆刪除
  3. 嘩,呢個係 hello kitty 版公主呀`~

    回覆刪除
  4. 等我都留意下這FILM先.多謝分享. 不過3D電影有時真係幾暈.

    回覆刪除
  5. 下~~睇完會暈?

    回覆刪除
  6. 雖然全程都有立體感
    但成日都找不到焦點

    回覆刪除
  7. 我都聽聞如果近視的人帶那副3D眼鏡會很頭暈呢!但自己未試過.....~~~

    回覆刪除
  8. 預防H1N1、運用順勢療法的正確處理方法
    香港現已確診一宗H1N1個案,大家要準備金防啦! 方法如下: 流感的處理:先服ABM 10粒熱水泡服,Camucamu 五粒,然後早晚各用五粒ABM(熱水泡)和Camu camu 五粒至感冒痊癒。另外每次四粒12X和一瓶蓋膠性銀,可 視嚴重情況來用,由一日四次,至每十五金鐘一次也可以。 流感的預防:Infl30C/200C 每三日服用一次,即三粒,共服用三次,然後隔兩星期服用 一次。另外,每天服用膠性銀,一日四次,每次一蓋可增加 預防的成效。 總括來說,可買Infl30C, ABM, Camucamu, 12X 和膠性銀長期備用。

    ( ※ 膠性銀斷左貨....infl30C 斷左貨得番200C~!好在自己同熟朋友、病人入定晒貨。  )
    有需要請聯絡我:98373436 Ken

    回覆刪除
  9. 聽人講 ~反轉豬腩是王子幾好睇

    回覆刪除
  10. 我看到介紹好像是一輯恐怖的童話故事來的

    回覆刪除
  11. 我也喜歡這類片ga ~~ 我也是看 3D 我長期都是用手託住眼鏡才看得舒服

    回覆刪除