2009年5月17日 星期日

一堆線畫

前幾天走左去畫人體素描,練習一下身體線條。


男仔的身體好難畫呀>.<~~



 


見有時間剩,便畫下d同學仔


同佢地一邊畫一邊聊天,非常好^_^


他們也很樂意教導我呢~~~



 


------------------------------------------------


哈哈,至於呢個,唔關事架


只係見佢熟睡左,我就偷偷地畫下去


WAKAKAKAKAKA.. XDD


16 則留言:

  1. C M ; )
    可 以 去 我 b l o g 留 言 m a ?

    回覆刪除
  2. 你好!打擾晒,介紹
    一本世間上獨一無二的仙賜天書給你,
    若想知一個人的八字何來? 被人落了降頭如何解降?
    生了白痴仔如何醫治? 自古使用的金銀這麼多到了何處?
    教子不聽怎辦? 遇到厄運如何避兇?
    摘定時晨開刀生仔有否用? 來世投胎何物?等等
    仙賜天書一一告知你.


    靚書號:978-988-17968-2-0
    看過此書世間上沒什麼解决不了的難關,
    旺角「馬健記」有售我的書啦!
    地址:【九龍旺角通菜街103號地下 】
    電話:2 3 9 5 6 6 8 9
    **************************
    返回朱小師 BLOG 主頁

    ***男女愛情與財運講習班招生***

    回覆刪除
  3. 好彩你冇畫埋我~~XD

    回覆刪除
  4. 次序唔同左? haaha

    回覆刪除
  5. 我見到風哥同阿安喎~~~

    回覆刪除
  6. 009係未裸體model?!! XDDDDDDDDD

    回覆刪除
  7. 1睇就知係009~~~^_^

    回覆刪除
  8. 都畫得不錯呀.

    回覆刪除
  9. 畫得好好喎~~~

    回覆刪除
  10. 多D上黎我個BLOG睇下&留言LA!

    回覆刪除