2009年5月14日 星期四

東華三院中學聯展

因工作關係,上星期的東華三院中學聯展


我要幫忙拍攝場外所有的作品



那裡展出了18間中學的美術作品,包蘿萬有,令人看得眼花瞭亂。



↓↓ 我揀選了以下比較喜愛的作品給大家欣賞↓↓



↓↓ 石頭畫呀 ↓↓



 


因為作品太多,今次影的角度不太好,許多拍後出現矇or角度不好



 


↓↓ 呢張海報好攪野,台灣和中國結婚,可以參考下..haha ↓↓



 


↓↓呢間學校主題為香港美食 ↓↓



 


↓↓ 人物的身體是用不同的糖紙堆砌的↓↓



 


↓↓ 而每隻碟也有不同的美食造型,很可愛呢~~ ↓↓



 


↓↓幾張立體作品↓↓



 


↓↓ 這幾張的顏色配合很不錯吧 ↓↓



 


↓↓我的家裡還有幾塊畫布未畫啊↓↓



 



很久沒試過在有限的時間內狂攝相片了


相機不停地對焦、「咔擦」,


爭取每分每秒完成工作,


感覺好像在玩射擊,瞄準敵人,發射~~


那2小時不停地舉動放下,肌肉也酸痛了..HEE


================================


雖然是次展覽已完結,


但現在卻展出了「佛教學校的聯展」,值得一看



展出地點:香港銅鑼灣高士威道66號
(香港中央圖書館1~5號展覽館)
展出日期及時間:5月11日(3:00pm~7:00pm)
                                5月12日(9:00am~7:00pm)
                                5月14日(9:00am~7:00pm) 


想看看那裡的相片嗎?到小丸記BLOG吧


http://hk.myblog.yahoo.com/jw!IYDHoeOUGRhS6EAavhsQ2CA-/article?mid=18525

20 則留言:

  1. 也很精彩 ~ 我開初以為中間食物個 d係你教的 ~

    回覆刪除
  2. 很不錯的樣子啊!可惜去不了> <

    回覆刪除
  3. 胡陳聯婚 而家d o靚仔幾有創意!

    回覆刪除
  4. Hello~~
    感謝分享
    要繼續寫下去喔~~
    From: www.885852.com/about.html

    回覆刪除
  5. 我最喜歡睇作品展,可惜今天已是最後,
    很有創意,我成日也創作不能咁特別的作品,
    不過睇下吸收下都好,
    謝謝妳的分享!

    回覆刪除
  6. 有趣的展覽 x2

    回覆刪除
  7. Hi~Nice to meet U!!~
    很不錯吧~

    回覆刪除
  8. D中學生都畫得唔錯喎!

    回覆刪除
  9. 我都係東記o架!多謝分享呀~~~

    回覆刪除
  10. 我以前都係東華中學... 哈哈~

    回覆刪除
  11. 點解我以前讀中學既年代學校唔會搞lee d展覽既呢.......... 依家既學生真幸福!

    回覆刪除
  12. 哇哇哇哇哇~~~~~
    食物果個系我地學校整架!!

    回覆刪除
  13. 兩年前我係李嘉誠中學;]那時候好開心整呢D野....好開心;] 哈哈...好掛住中學時代XD

    回覆刪除
  14. 我中學又係讀東華三院,我GE水墨畫都參過展,好懷念..
    幅畫冇得拎返屋企>0<

    回覆刪除
  15. 應該想像到我幫魚魚影相的情景吧!

    回覆刪除