2009年5月20日 星期三

3G電話-男生最大敵人


15 則留言:

  1. ..................
    駛唔駛咁快呀.........
    我投降.........
    今晚先3G好嗎?
    btw.......
    妳咁係咪學Cuson爆自己私生活做畫畫題材呢.......

    回覆刪除
  2. 唔好意思,我無3G 妳同佢今晚慢慢玩啦~

    回覆刪除
  3. 我都係諗佢做緊呢樣野囉...

    回覆刪除
  4. 剛出3G時..好多男仔都驚依樣野.

    回覆刪除

  5. 我又要同 思詩公主 3G!!!可惜我冇!

    回覆刪除
  6. 大家都有愛情大爆料 ~~ 我 .......... 無 ............ haha

    回覆刪除
  7. 任性的公主 X2

    回覆刪除
  8. 通常會話....唉呀~無電啦

    回覆刪除
  9. 我較想在家裝視像
    咁我返工CAN SEE到BB

    回覆刪除
  10. hahaha 我都幻想到呢個情景...

    回覆刪除
  11. 哈哈哈…我就相反…陳小姐死都唔玩3g…

    回覆刪除