2009年4月21日 星期二

日本VS韓國之靚靚

我同事剛在日本渡假回來,而我又剛在韓國回來


我們一起分享兩地間之趣事



韓國與日本也是靚靚之國


少女們到韓國總會狂掃化粧護膚品


可是不擅保養的我,卻浪費了這個機會..HAHA

13 則留言:

  1. 我要去韓國扮靚靚 卡娃兒look 2900yen咁平?? o係香港整曲髮都要四五百啦最少

    回覆刪除
  2. 其實香港都有好多 copycat!

    回覆刪除
  3. 我比較喜歡韓國化妝~~唔會太一式一樣!!!

    回覆刪除
  4. 你唔洗拉。你個男友仔說你至靚拉

    回覆刪除
  5. 雖然妳買得唔多
    但夠用0架啦
    夠用到12月
    到時我0地再去韓國滑雪加掃貨
    希望d韓圜Keep住咁低就好啦

    回覆刪除
  6. 思詩,你有自己的風格架,卡娃兒look未必適合你!!

    回覆刪除
  7. 我都好想去韓國!~
    得閒黎我個BLOG睇下我D文章
    俾D意見

    回覆刪除
  8. 個個一樣就唔特別LU~

    回覆刪除
  9. 香港 ~ 旺角潮l look 套餐 ~

    回覆刪除

  10. 思詩公主,有時間的話歡迎你黎睇下我個展覽呀!

    回覆刪除
  11. 你打算12月再去韓國滑雪加掃貨?

    回覆刪除
  12. 聖誕節? 可以諗下的................

    回覆刪除
  13. 你割了雙眼皮?

    回覆刪除