2009年3月7日 星期六

雲南相相下

久違了的雲南相相,分享埋下集先~~~

01. 這是納西族人民信奉的獵神~~


 


02. 草原上的野馬



 


03. miss說的:「騎博馬」..haha



 


04. 很喜歡拍水的倒影~~



 


05. 玉龍雪山



 


06. 再close up的玉龍雪山
當地男女假若不能相愛,會約定死在玉龍雪山
深信死後會進入「玉龍第三圈」,永遠在一起。



 


07. 雲南必到的景點:石林



 


08. 納西族的村民和藹可親,還向小丸記們送上小小的糕點。



 


09. 這位婆婆很厲害呢~~
當地男士不用工作,只懂玩雀玩牌,
女士卻要辛勤地工作。



 


10. 這是第二次看見bb的「開pat褲」
他不寒冷嗎?



 


 


11. 某天回到酒店,驚見窗外有盛大的煙花發放,
很大很近,很美!



 


 


12. 這是caca魚魚送給我的冇褲bb..haha



 


13. 抬頭望望天,每天也是籃天白雲呢~



 


 


14. 是次旅程還帶了「王子樣豬」呢~


14 則留言:

  1. 又有相相睇 ^^ 係喎,你都係單反女... (幫人賣下廣告...) 去下呢個網,睇下女子攝影網上雜誌 http://fillens.net

    回覆刪除
  2. 好令呀...個獵神都...幾特別喎~!!

    回覆刪除
  3. D相影得好好呢..

    回覆刪除
  4. 那個玉龍雪山很漂亮啊,可惜約在那裏死的故事有點傷感啊!

    回覆刪除
  5. 去完差不多 3個月才 post ~hahaha

    回覆刪除
  6. 我也喜歡拍水的倒影... 不過唔知點解我部DC總是拍不到靚靚的倒影 開pat褲... 開埋前面咪仲方便囉! 那些不工作的男人才應該去玉龍雪山自己殉情吧

    回覆刪除
  7. 我以為要半年後先睇到添~~~ 唔怕cc比妳更遲可能要1年後.....

    回覆刪除
  8. 哇,D 相真係好靚唷!

    回覆刪除
  9. 影d相好少女feel啊~~~
    有趣!

    回覆刪除
  10. 點解佢地要騎肩馬呢???

    回覆刪除
  11. 我到唸住下個月左右去呀!!

    回覆刪除
  12. 俾你地講中, 我估半年都未 post 完.................

    回覆刪除
  13. 娃以為佢地係度調情~~

    回覆刪除