2009年2月27日 星期五

facebook tagtag

呢排d朋友仔個個係facebook玩tag tag ,


我又忍唔住用番之前畫過o既畫黎比人做tag呢


 


究竟在你的朋友堆入面,邊個最似阿闊?邊個最似tamama?
邊個最似小雲?邊個最似小丸子?



大家不妨下載以下幅圖黎玩下啦~~ hohoho


下載link:http://www.cecidesign.com/cc/tag2.jpg


只要在你facebook相簿入面加入呢張圖片,


再標籤你的朋友便可了~


17 則留言:

  1. 呢期真係好興... 可惜,我好少朋友~~~

    回覆刪除
  2. 公主...我膽粗粗話想約埋妳同 雪晴老師 出來飲嘢聊聊 不過老師話最近忙緊 project 所以要遲d先得 唔知各下意向如何?我都想要返個"妳的簽名"呵!

    回覆刪除
  3. 哈哈前排FACEBOOK都好多這類GAME

    回覆刪除
  4. 真係很多人玩la個啊!

    回覆刪除
  5. tag人仲慘過測驗考試.. 所以我tag左一次就唔理佢地喇..

    回覆刪除
  6. 早晨!得閑過嚟睇下我嘅日韓服飾吖!祝你開心快樂!

    回覆刪除
  7. 你未答我噃................我應該係邊個?

    回覆刪除
  8. Ceci我放左個cafe廣告上去,都比你望下&方便就為我宣傳下丫﹗謝﹗
    http://hk.88db.com/hk/Services/Post_Detail.page/Food_Beverage/Restaurant/?PostID=1141744

    回覆刪除
  9. 我今日收到 30個email from facebook ~~ 人地留言message ~~

    回覆刪除
  10. 我都唔少廿零個message~~~~

    回覆刪除
  11. 好得意,我一定tag自己做小丸子,但又不可以tag自己

    回覆刪除
  12. 好有趣呢!^^thanks!

    回覆刪除
  13. 個人展 ! 好利害!除咗手繪...會唔會有埋影展呢?妳d相都好得吓呵! add oil.....

    回覆刪除
  14. Ceci, 你收到個公仔未呀?

    回覆刪除