2009年2月16日 星期一

情人節禮物

猜不到今年情人節會有這麼多的驚喜~~~


 


多謝飄YAN的畫作



 


多謝COFFEE的畫作



 


多謝維珍為我們作的3姐妹



 


仲有SAMSAM的..
(看時請戴番副黑超,呢回的紫外線超高)



http://hk.myblog.yahoo.com/samyauhk/index?l=f&id=17


==================================


 


到我畫的手繪傘喇~~~



▲呢把係我畫比samsam的手繪傘



▲正面圖



▲來自「ture colour」的歌詞
不過其中一個英文字大頭蝦串錯左
意思唔同左,但都勉強通的..hee~



▲第二面畫--Lomo LC-A的變化 Love LC-A
他的至愛


 



▲有品牌架~~haha

16 則留言:

  1. 妳鍾意就好了 妳的快樂就是我的幸福

    回覆刪除
  2. ceci, check email pls.

    回覆刪除
  3. 我諗要儲定$$....做人情啦~~~~

    回覆刪除
  4. 哈哈你好幸福呢.咁多禮物.

    回覆刪除
  5. 痴線嫁 ~~ 情人節畫咩畫 ~~ O 晒咀 ~
    你結婚我才畫賀圖給你啦 ~~ 幸福的公主

    回覆刪除
  6. 痴線嫁 ~~ 情人節畫咩畫 ~~ O 晒咀 ~
    你結婚我 都唔畫 賀圖給你啦 ~~ 幸福的公主

    回覆刪除
  7. 痴線嫁 ~~ 情人節畫咩畫 ~~ O 晒咀 ~(p.s我結婚都沒人送畫 )

    回覆刪除
  8. 思詩, 你收到我發給你的EMAIL沒有呢? 回覆我啊~

    回覆刪除
  9. 好實用又有心思嘅禮物呢~^ ^ 真係幸福啊!

    回覆刪除
  10. Wow! 好有心思,又sweet又warm又實用,我學定先!Keke!

    回覆刪除
  11. 公主真係好有心思~~!!!

    回覆刪除
  12. 好可愛^00^我最多都系正朱力炸~

    回覆刪除
  13. 我要反傳統, 鬼節畫賀圖俾你... 

    回覆刪除
  14. 又真係幾曬下喎﹗﹗ 果3隻公仔勁可愛呀﹗﹗﹗

    回覆刪除
  15. 補鞋服務
    專人修補各款鞋類,手工精密,價廉物美! 修補鞋跟: $20 一對; 手縫鞋線: $50 一對; 修補鞋底: $40 一對; 其他種類:價錢面議 ( 如更換鞋底、鞋跟等服務 )
    收鞋及送鞋地點:安排在地鐵站沿線交收 修補鞋類需時: 逢星期五收鞋,星期一還鞋。 如對本服務有任何問題,歡迎隨時致電 劉 小姐查詢,電話為 60502946 ,亦可電郵到 adalau_hk@yahoo.com.hk 查詢。 參考網址 : http://hk.myblog.yahoo.com/adalauhk2001/article?mid=1

    回覆刪除