2009年1月9日 星期五

阿詩瑪~堯命呀~

這是發生旅行的第一天晚餐


是日為「菇菌火鍋宴」


由於淨食菇菌不太飽,所以也可點選飯或麵


 


可是我的普通話太普通了,


說「要麵」卻被別人聽成「堯命」


「堯命呀~~堯命呀~~堯命呀~~堯命呀~~」(肚餓渴求地說)



=======================================


Dummysky 話的:「哎呀~ 你d普通話聽死人喇」


係架~~ 我d普通話係比死人聽架.. hoho


 


註:「阿詩瑪」:在昆明用來稱讚「美女」的意思


 


p.s. 謝謝江子弦的錯字提點^_^

19 則留言:

  1. 阿斯瑪,午安~

    回覆刪除
  2. 大家d普通話真係堯命喇~ 應該找娃補下習

    回覆刪除
  3. 我都差呠多 ~~ 還有 ~金花 ~

    回覆刪除
  4. 堯命呀~~公主堯多d命呀!!

    回覆刪除
  5. 箭咀頭,好有型呀~~

    回覆刪除
  6. 哈!如果妳要去買四筒羽毛球時又會怎說呢?

    回覆刪除
  7. 我上次食芝士焗龍蝦 金菇底 都可以好飽呀 好想知妳食的全菇宴係點的 有冇影到相呀?
    同埋妳有冇影到石林的阿斯瑪石像呀???

    回覆刪除
  8. 哈哈笑死我..

    回覆刪除
  9. 哈哈..堯命
    等我想食麵個陣,同呀媽講:「媽咪,堯命 堯命 堯命」聽到呀媽 一頭 霧水 Ya~

    回覆刪除
  10. 我間唔時都聽到d團友話食唔飽,因為果餐少肉。 另外,少少更正:正字係阿「詩」瑪呀, 打公開回應,好似當面「差處」你,所以打私人比你, 希望你唔好介我多口啦, 阿詩瑪公主

    回覆刪除
  11. 哈哈~可能人地聽到~......."姚明呀~姚明呀~姚明呀~" 之後周圍望~都見唔到姚明....

    回覆刪除
  12. 哈!因為這是一件真實個案,
    我的姑姐在加拿大的一間華人商店,
    想買羽毛球給她的女兒練習,
    她向店主說完後,人地說:『我地沒有屎筒羽毛球的』
    哈!哈!哈! 不過最終也買到!

    回覆刪除
  13. 饒命呀~~~笑死我啦﹣﹣﹣﹣﹣公主!!

    回覆刪除


  14. 你好,有空來本店逛逛吧,我們提供多款日韓時裝,手袋,帶你進入一個網上時裝及手袋世界,款式多樣化,價錢便宜,歡迎選購~~
    http://hk.myblog.yahoo.com/chinyingladies  









    如有打擾,敬請見諒.

    回覆刪除
  15. 饒命呀 ,阿斯瑪公主 !!!

    回覆刪除
  16. 哇哈哈~笑屎禾喇~~~

    回覆刪除
  17. 另外, 請收email~~

    回覆刪除
  18. 話左你啦..................細個唔讀好d書!

    回覆刪除