2008年12月18日 星期四

忽然醒覺

數數手指,原來我在這間學校已當了七年多了。


還記得那時我要教授學生電腦繪圖,當看見學生由零到有,甚至領獎的過程,


那刻的我充滿幹勁和熱誠,那份滿足感不足以言語表達出來。


曾經有一位行動不便且意志消沈的學生,在他的中五畢業那天,


特意感謝我帶給他的鼓勵,令他重新振作。


我又看見有幾位學生,因學懂這些技巧而愛上,畢業後繼續踏上設計路


這些回顧,令我很開心。


============================================


 


來自中二的同學



 


來自中四的同學,要他們用幾種動物砌一隻怪物



 


來自中一的同學,要他們用pixel art 做一個自畫像。


23 則留言:

  1. 加油~支持你! 講時講,學電腦繪圖係咪好貴?|有無好的課程介紹? 我買左本書學photoshop,跟住做都有d做唔到...... 有d錢真係要比人賺架!

    回覆刪除
  2. 飛龜呀! 可以在公司提出request話想教電腦繪畫嗎?

    回覆刪除
  3. 我份工比你更加無滿足感可言啦。。。我覺得你地做design既已經好好了,我都唔知幾羡慕你地

    回覆刪除
  4. 又一年啦~  Merry Christmas 呀!

    回覆刪除
  5. 教得好好呀~~公主!!! 而家d學生真幸福~~我地以前咩都冇得學!!!

    回覆刪除
  6. 老師老師,教我教我丫~~

    回覆刪除
  7. 公主老師~~~~

    回覆刪除
  8. 只要你快樂,身體自然就健康~ 半年後我再提醒你的展望吧~ 我們都要努力生活啊~!!!

    回覆刪除
  9. 我都想學下呀...
    教教我丫~!

    回覆刪除
  10. 公主老師一定好受歡迎!

    回覆刪除
  11. 你D學生好有水準,我都想做你學生呀 >.<

    回覆刪除
  12. 哈哈 ~~ 不俗 ~~ 隻小怪物幾得意 ~~ 我們畫畫都試過 ~

    回覆刪除
  13. 公主老師教得好

    回覆刪除
  14. 十年樹木,百年樹人 繼續引導學生丫 (其實我都需要引導 )

    回覆刪除
  15. 我覺得當老師的人是非常有耐性及有愛心的人,相信思詩公主一定很有愛心及耐性,可以教得學生們如此有創意!

    回覆刪除
  16. 嗯嗯..呵呵 你好叻呀!!><支持你

    回覆刪除
  17. 好有創意呢. 看來你教識很多好徒弟.

    回覆刪除
  18. 好有滿足感喎!
    繼續努力呀!

    回覆刪除
  19. 誠意邀請思詩公主來玩丫^_____________^

    回覆刪除
  20. d pixel art 自畫像勁得意 不過盧小剛個造型咁複雜,好難變pixel~

    回覆刪除
  21. 你d 學生好叻啊~~

    回覆刪除