2008年12月27日 星期六

去旅行做足準備~

呢個時候,我應該不在香港了~


好開心呀~~  我又去旅行了~


今次的拍擋係cc、小丸記、dummysky、4個全女班呀~


而目的地係超凍o既雲南~~ 會去6日架~



好期待上雪山,睇雪雪呀,唔知我會唔會有「高山反應」呢?


放心啦~~ 我會影多D相比你地睇架喇~


=========================================


2008年再見了,2009年見面啦~~~

32 則留言:

  1. no.1~~ 滑雪仲好玩XD

    回覆刪除
  2. 祝你玩得有咁開心得咁開心~~~

    回覆刪除
  3. 等妳返來呀!~開心D啦!~

    回覆刪除
  4. 雲南咁正,一定玩得好開心啦~ 我無得去,買番d手信比我丫

    回覆刪除
  5. 睇雪雪呀~我都好想
    我只見過湖結了冰!~

    回覆刪除
  6. 成個套裝好得意呀~~~~~~~~ 玩得開心DDDDDDDDDDDD~~~~~ 返黎記得上堂呀

    回覆刪除
  7. 玩得開心D,影多D相呀.

    回覆刪除
  8. 小心身體,照顧下D 團友呀 ^^

    回覆刪除
  9. 玩得開心d^^... 我都想去睇雪,哈哈 --------------- Happy --------------------- 等你返黎,等住睇相

    回覆刪除
  10. 祝你有個開心假期!^O^

    回覆刪除
  11. 雲南係一個好地方啊~玩得開心D!^ ^

    回覆刪除
  12. 玩得開心點喔~

    回覆刪除
  13. 我都好想去旅行~~~好羡慕~~

    回覆刪除

  14. 好凍嘅呢..........

    回覆刪除
  15. 我剛去完返來,個雪山其實係錫山

    回覆刪除
  16. 玩得開心D!
    新年快樂!!!

    回覆刪除
  17. 新年快樂哦~ 掛屎禾喇 >3< 聽聞妳o係雲南有d唔舒服,好擔心妳呀~ 妳呢期身子弱,小心d玩呀~ 祝妳2009年開開心心健健康康,桃花更旺!

    回覆刪除
  18. 祝福你新一年更勝舊年 身體健康

    回覆刪除
  19. 歡迎回到香港 ~~ 新年快樂 ~~
    吾俾你在我 blog 留言 ~~ 你知我講咩 ~~hahaaha
    很開心的trip

    回覆刪除
  20. 新年快樂~~~ 公主新一年會好健康啦~~有咁好既魚糧食~~~

    回覆刪除
  21. Hello~新年快楽 ~
    尼個就係我地讀既學位~
    新城997之健康是財富29-順勢療法的教學發展

    回覆刪除
  22. 公主, 來吧, 有野睇....................

    回覆刪除