2008年11月7日 星期五

答選擇題的技巧

呢排係學生哥的考試季節,


我記得我的讀書年代,如果唔識通常都會揀C,聽聞C OR D的命中率都幾高。


同D學生傾開呢個話題,


D學生會用呢D方法黎做MC題???


 (咁做阿SIR會唔會當佢地出貓架?)



唔知你地讀書年代又會點呢?

18 則留言:

  1. 我剛測完驗... 認為 最有可能就寫那個 ,
    如果完全唔識, 就 亂撞 .

    回覆刪除
  2. 隨機即係亂答o者!不過都好過唔答既~

    回覆刪除
  3. 我只會隨心所欲...

    回覆刪除
  4. 方法三..問同學...哈哈.. 方法四...亂答.

    回覆刪除
  5. 如果 A 與 b 機會都好大的話,我要填晒兩個,搏老師睇唔到填左兩個答案

    回覆刪除
  6. 我閉上眼亂剔~~~~

    回覆刪除
  7. 根據心入面的節奏感, 好似五線譜咁填答案~

    回覆刪除
  8. 唔識的題目我多數答B , 因我覺得B的機會大D

    回覆刪除
  9. 而家我個班都係用差不多既方法~
    通常都係方法一,
    不然mc就非B則C

    回覆刪除
  10. 來探下你啦~
    CM=]
    我通常都揀C&D或者亂填

    回覆刪除
  11. 我唔會當佢出貓既.

    回覆刪除
  12. 岩岩考完試,自問成績一向好好 通常Mc唔識全部亂寫-__- 其實我覺得答案A係最少會對,C同D真係出好多

    回覆刪除
  13. mc題???
    一定有2個答案最似,多數都係撞其中一個
    冇的,我都係選c
    係補習學校教的

    回覆刪除
  14. 我多數選 a, 唔怪之得咁低分..............................

    回覆刪除
  15. 我以前都會用擲鉛筆的方法,但會好浪費時間,及我係超級黑仔王,一定唔中!後來會考果時,聽人講MC嘅答案,A-E嘅機會率都差不多,所以我會睇下我識答果d,邊個揀咗最少,就會撞吓果個囉!如果一題都唔識,我都會撞吓B & C,點解揀佢地?其實無原因,純粹憑感覺,我對B & C有feel d

    回覆刪除
  16. 我會刪去一定唔係o個D answer

    回覆刪除