2008年11月28日 星期五

分身術

如果某天我懂得分身術...



一個我可以變成兩個我、三個我、四個我....


第一個我幫我做好我的正職


第二個我幫我做好我的副職


第三個我幫我完成我的業餘職


第四個我幫我練好畫功,做好我的功課


第五個我幫我把冬天衣整理好,夏天衣收妥好


第六個我幫我更新我的理想網頁


第七個我用我的idea更新我的blog


第八個我聯誼一下朋友吧


至於剩下的真我,還是大睡一覺,好好地休息zzzzzz


啊~~~~~ 忙死了!


 


 

24 則留言:

  1. 竟然攞左個沙發!!!!! 你要咁多個分身咁貪心?D領導人可能都係得一個替身咁大把咋喎~

    回覆刪除
  2. 天將降大任於斯人也,必先忙到不亦樂乎,學懂Time Management的技巧!!你會越來越高效率!!

    回覆刪除
  3. 哈哈,我都想分到

    回覆刪除
  4. 小心健康wo 點做都好~~~

    回覆刪除
  5. 哈哈我都想分身術 不過我估到時..返工果個分身會想去玩和妒忌去玩果個分身... 哈哈.

    回覆刪除
  6. 我都想有分身術呀...

    回覆刪除
  7. 咁你快D多看火影忍者了,主角的分身術很了得的!

    回覆刪除
  8. 我都想有一個分身幫我返工,一個幫我做功課,一個執屋企做家務,一個服待咳神,一個服待我

    回覆刪除
  9. 七十二變,你是孫悟空公主~~~~

    回覆刪除
  10. 細胞分列 思詩忙得好豐盛呀

    回覆刪除
  11. 鳴門絕技 - 影分身~~~?!?!?!??

    回覆刪除
  12. 公主講出左娃的心願~~!

    回覆刪除
  13. 咁變法~~~全港九、新界、離島都有公主出現~~~

    回覆刪除
  14. 搵叮噹咪得囉公主

    回覆刪除
  15. 其實係人都想~~~ 不過地球冇咁多資源喎~~~~~^_^ 估計單單香港都多左幾千萬人~~~^_^

    回覆刪除
  16. 其實係人都想~~~ 不過地球冇咁多資源喎~~~~~^_^ 估計單單香都都多左幾千萬人~~~^_^

    回覆刪除
  17. 咁我要個用黎返工,一個用黎學3D,一個用黎做freelance, 我就負責訓同畫畫好了~~

    回覆刪除
  18. 咁我諗我個個都走晒去玩~

    回覆刪除
  19. 我都未執拾好冬天同夏天衫!
    呢幾日淨係掛住執相......................唔通將d相著上身?

    回覆刪除
  20. 咁多分身,我就可以出好多稿喇∼哈哈哈...

    回覆刪除
  21. 我要錢得喇,唔要分身~~hahahaha!!!

    回覆刪除
  22. 好正!簡簡單單幾筆!已經明確表達曬

    回覆刪除