2008年10月12日 星期日

好肚餓~


夢見熱東西燙傷我的傷口,弄醒我>.<~


夢見打邊爐的墨魚丸貢丸,離棄我,


看見蘋果封面上的朱古力豆沙包新口味,誘惑我,


看著家人在吃香噴噴的香矛豬扒雞翼飯,引誘我,


在新聞組看見一盅盅的燒賣蝦餃美味相,吸引我,


偏偏阿SIR要我們在這時候找尋食物的素材相,玩弄我!


 


忍呀!忍呀!好快我的牙齒有氣有力了,食物們,請等著我!


 


BY食完一碗麥皮仍在肚餓中的思詩


2008年10月12日上午11:36分

14 則留言:

  1. 你個為食小公主..... 真係好想燒隻雞翼引下你 ^o^

    回覆刪除
  2. 其實麥皮甜吃都不錯的說 =u="

    回覆刪除
  3. 食物對你應該唔會有難度喎.. ^^

    回覆刪除
  4. haha~ 我差不多天天也吃麥皮喔﹗好味架﹗

    回覆刪除
  5. 加個鮮奶燉蛋白

    回覆刪除
  6. 妳咁食療一定瘦~~haha

    回覆刪除
  7. 哈哈咪當減肥呢.

    回覆刪除
  8. 不過我真係食唔到麥皮, 太清淡啦~~~

    回覆刪除
  9. 唔飽食多碗 ~~

    回覆刪除
  10. 我之前剝智慧牙都係要食幾日粥,我記得就算食流質食物都覺得好痛,諗起都怕怕呀!最慘係d朋友話咁可以減肥,但結果一點都無瘦到囉!

    回覆刪除
  11. 淨係食麥皮好慘啫!我鍾恴有提子果d即食麥片,淨麥皮好難食架!

    回覆刪除
  12. 你有得食麥皮都好啦!
    我之前剝智慧牙飲足一個星期鮮奶呀...............................

    回覆刪除
  13. cc公主麥皮...可以用脫脂奶再加小小糖就會好食o架啦~~ 
    仲有仲有唔可以用超甜的<嫩奶>同純牛奶如果唔係都係肥o架~ 
    因為脫脂係=0 脂肪ar~

    回覆刪除