2008年10月11日 星期六

包包臉


今次我好叻叻,一口氣脫了2隻智慧齒


其實我都覺得我塊臉幾包架


究竟有咩方法可以整到塊臉尖D呢?


D人話趙多D香口膠就OK,係咪真架?


=========================


頭先發夢夢見打邊爐


有好多貢丸同墨魚丸


不過比人食哂>.<~~


好想快D好番,大吃一餐

22 則留言:

  1. SAFA~ 又打!?打咁多好熱氣家啵@@

    回覆刪除
  2. 放心:你唔係包包臉~~~ 而係:大大包包臉~~~

    回覆刪除
  3. 哇~~~兩隻~~~~咪好痛囉?????

    回覆刪除
  4. 你個為食妹.... "錄"個大包食啦,補呀~~ 我鍾意包包妹,正 ^^

    回覆刪除
  5. 再多脫2、3隻,臉的兩旁陷下去,就不會再有包包臉了!

    回覆刪除
  6. 一號先打過邊爐黎~ 要塊面尖d,我都係相信人手整形咋... 我以前中學果陣都好包的

    回覆刪除
  7. 人地話趙香口膠會變國字臉 ~~
    蛙唔知自己生左智慧齒未T﹏T
    因為蛙成日脫牙再生牙~(食得糖多

    回覆刪除
  8. 唔好趙咁多香口膠呀, 咁會令腮位d肌肉更發達架!

    回覆刪除
  9. 你好勇敢啊~ 一次脫2隻牙.
    食香口膠係唔會瘦面架...

    回覆刪除
  10. 放心:公主唔係包包臉~~~ 而係:波波臉~~~

    回覆刪除
  11. 你真勇~~~~~很痛的~~~~^_^

    回覆刪除
  12. 滿多男生喜歡包包臉的 =u=+

    回覆刪除
  13. 好快好快~星期五就食大餐了﹗

    回覆刪除
  14. 我都想知"包包臉"怎樣無呀?>

    回覆刪除
  15. 唔好食我呀 ~~haha
    p.s. 發夢 ~~ 你有壓力?

    回覆刪除
  16. 香口膠聽妳講完,我真係覺得work。 呢幾個月我日日lunch後咬香口膠三四個鐘,幾個月之後,我塊面真係瘦o左,人人都咁講。 我仲以為自己壓力大之類,其實有可能係因為咬香口膠o既關係...

    回覆刪除
  17. 2隻咁勇~~~~諗起都驚~~!

    回覆刪除
  18. 要唔痛先可以打邊爐~ 有排啦~

    回覆刪除
  19. 公主唔算包包臉喎!

    回覆刪除
  20. 好慘wo~~ 痛痛仲要比人話係包包面..

    回覆刪除