2008年9月23日 星期二

落雨不怕~ 落雪也不怕

知唔知依家學生興D咩?


就係唱呢首歌喇~~



落雨不怕
落雪也不怕
就算寒冷大風雪落下
能夠見到她
可以日日見到佢面
如何大風雪也不怕


===================================


呢首係來自「熊仔糖 」的廣告,有幾HIT?


D學生無論小息LUNCH都會不自覺唱呢首歌啦、做壁佈又會唱下啦=


又或者同D朋友仔合唱下啦,


聽到連我都不自覺哼了幾句 (原來係會傳染的XD)


仲有原來幾多人都搵呢首歌做鈴聲架喎。


(唔知其他學校D學生會唔會咁呢?)




其實呢首歌係來自「星仔走天涯」呢,原裝都幾慘架!


個陣時亞視做的,我都有睇架~~

36 則留言:

  1. 我剛剛也在電視看到~ 難怪我覺得好像在哪兒聽過這首歌...
    如果在街上聽都有小孩唱都幾可愛啊~

    回覆刪除
  2. 下... 我學校冇既.

    回覆刪除
  3. 點解會興呢首歌仔咁奇怪既~~ 原裝版個feel真係有d傷感 不過呢套卡通片係咳咳年代的~

    回覆刪除
  4. 星仔要找番媽媽!!!
    (送上真心話......)

    回覆刪除
  5. 係啦. .暑假我同d小朋友去遊學, 佢地已經唱緊. 好在我都識唱兩句..哈哈~

    回覆刪除
  6. 我間中冇野做都會不自覺唱起e隻歌架XDD

    回覆刪除
  7. 個 Cartoon 好 Old Sch

    回覆刪除
  8. 下面把聲好慘

    回覆刪除
  9. 「星仔走天涯」...未睇過呢 冇咩聽過d人唱

    回覆刪除
  10. 星仔走天涯個結局好似好慘架喎

    回覆刪除
  11. 呢套卡通片慘到無可再慘~~~~~

    回覆刪除
  12. 我有「星仔走天涯」的盒帶添噃 保留到而家呀!

    回覆刪除
  13. 我都有唱牙^v^

    回覆刪除
  14. 嘩~原來有原裝歌....仲係陳秀雯唱tim.....

    回覆刪除
  15. 星仔的命途慘絕人寰呀公主~~~

    回覆刪除
  16. 仲好記得當年無記同一時段做緊I Q博士, 我就反而集集都睇星仔走天涯, 返到學校, D同只會講I Q博士劇情, 而我就冇睇答唔到咀.... , 不過LEE部卡通片真係超經典超慘..... 一隻隻動物咁死....最後仲.....唉~

    回覆刪除
  17. 正~~~
    一首會跟住唱的好歌~~~

    回覆刪除
  18. 當年這套真係經典
    好慘.........

    回覆刪除
  19. 隻歌有D似飄玲燕....我未睇過呀... 悲劇黎架。。 ?

    回覆刪除
  20. 哈哈小看TV..不知這歌在學生們中咁受歡迎呢.>HEHE

    回覆刪除
  21. 蜜峰尋親記冇睇過~~

    回覆刪除
  22. 嘻嘻"
    好好聽呀"

    回覆刪除
  23. 我好鐘意睇呢個廣告架~好可愛~^_^~

    回覆刪除
  24. 有冇義犬報恩呀?

    回覆刪除
  25. 我覺得係廣告隻bear 可愛過佢原本粒糖好多~~~

    回覆刪除
  26. 星仔走天涯~~~~

    回覆刪除
  27. 有睇過幾集, 首歌都聽過下~

    回覆刪除
  28. 舊版果首唱到好感人咁樣!
    我地中學冇人唱「熊仔糖 」啊!

    回覆刪除
  29. 如果你果陣時都有睇~~你咪.......年紀都吾...........
    我有日聽見我四歲半的兒子唱這首歌......我想.......奇怪.....幾十年前的歌你怎會識唱呢?追問下去才知道真相;這首真的是首好歌,到今日首歌我全部都記得…

    回覆刪除