2008年9月15日 星期一

10歲的表弟

每年的中秋夜,我的家裡也很熱鬧,因為兩家的舅父也會來我家食飯。


飯後大人的有大人的打麻雀玩樂,年輕一輩的則打機、鋤D、看書。


而我則專心坐在電腦前畫畫,小表弟看見了,又說要學畫電腦畫。



於是我教他一些photoshop的小技巧,讓他自行發揮。


他解畫:「這個是樣衰超人,懂得發光,吱吱吱(仿激光聲)....飛走了。」



 


 


 


==================================================


他再畫,解說:「這個恐龍大了肚,還懂得噴火!!!」



小朋友果真創意十足,想像力真豐富。

20 則留言:

  1. HAHA.....佢D想像力真係好豐富
    都畫得幾令唷!!
    我終於佢畫GE第一張 ^0^

    回覆刪除
  2. 妳是我表姐就好了!

    回覆刪除
  3. 超人很似龜龜,很可愛的表弟~

    回覆刪除
  4. 哈哈小朋友的創作力真的不錯呢.

    回覆刪除
  5. haha, 等我又叫我6 歲表弟畫下先~

    回覆刪除
  6. 好 ~~好有創意 ~哈哈! 很可愛 ~

    回覆刪除
  7. how old is he? he is so cute!

    回覆刪除
  8. ......其實我都係得12歲咋喎......

    回覆刪除
  9. 恐龍大了肚-----誰是經手人????

    回覆刪除
  10. 好有創意呀,知道你表弟個真名lu

    回覆刪除
  11. 龜超人~~~哈哈!佢畫得好好呀~~~

    回覆刪除
  12. 好有潛質~ 可能佢自此愛上畫cg~

    回覆刪除
  13. 尋日o係七十一搵到一本「十萬個愛甚麼」,發現書o既封面上面有個好似妳o既畫(?)......

    回覆刪除
  14. 我都想做番小朋友~無憂無瀘... 係小朋友先可以畫到呢d咁有創意既畫~

    回覆刪除