2008年8月15日 星期五

Love with Chocolate


一杯冰凍的朱古力奶


當你吸吮第一口時,那甜甜的味道由喉嚨起直滑入心中,


冰凍的感覺令人刺激振奮。


很想永遠佔據那份香濃朱古力的味道,徘徊在味雷中。


初初品嚐時仍覺得非常甜美,卻不曾留意那幾顆冰漸漸成為液體


,並偷偷與朱古力混合融化,味道也變得越來越淡,不是味兒。


這刻醒覺的你,才知這回冰塊是那麼的多,融得那麼的快。 


若再不用捧子撥走小冰,那朱古力的味道已覺得沒趣了。


原本是一杯香濃的朱古力,怎會變成淡淡的朱古力水?

24 則留言:

  1. 仲未遲架,快d撥走d 冰啦

    回覆刪除
  2. 哈哈有時就是會這樣的啊!HAHA

    回覆刪除
  3. 有冇聽過如果唔開心,食番D古古力會開心番晒? 我信架,我覺得幾WORK。

    回覆刪除
  4. 朱古力正呢...不過我都認同D冰耐了..弄淡了朱古力就不太好.

    回覆刪除
  5. 很想永遠佔據那份香濃朱古力的味道,徘徊在味雷中。
    初初品嚐時仍覺得非常甜美,卻不曾留意那幾顆冰漸漸成為液體
    ,並偷偷與朱古力混合融化,味道也變得越來越淡,不是味兒。
    這刻醒覺的你,才知這回冰塊是那麼的多,融得那麼的快。
    若再不用捧子撥走小冰,那朱古力的味道已覺得沒趣了。
    原本是一杯香濃的朱古力,怎會變成淡淡的朱古力水?
    __________________________________________

    其實工作同生活也跟一杯香濃的朱古力一樣~
    變成淡淡的~€

    回覆刪除
  6. 所以我叫凍飲多數走冰!

    回覆刪除
  7. 人生就係咁㗎啦﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣ 一杯香濃的朱古力,漸漸變成淡淡的朱古力水

    回覆刪除
  8. 朱古力走冰呀 ~~唔該

    回覆刪除
  9. 你都子丫!我果杯簡直係冰水!!

    回覆刪除
  10. 我都好鍾意飲朱古力架. 所以要飲快D ..哈哈

    回覆刪除
  11. 走冰又唔夠凍喎

    回覆刪除
  12. 噢... 您咪鬼引我啦又.

    回覆刪除
  13. 沒有淡淡的幽恬又何嘗到濃郁的香甜~~!!?凡事都有2面或多面,衹在乎妳當中的領略!

    回覆刪除
  14. 好想飲朱古力奶呀

    回覆刪除
  15. 我都想飲凍朱古力...要冰震的,那不用撥走冰冰了

    回覆刪除
  16. 有心事、不能專注、低落時候...朱古力幫到妳!

    回覆刪除
  17. 好想飲hot chocolate呀!

    回覆刪除
  18. 好飲好飲!

    回覆刪除
  19. 濃則享受, 淡則隨緣~~

    回覆刪除

  20. 我睇左 多啦A夢 大雄的新魔界大冒險 啦 !
    重寫左篇網誌TIM!
    黎睇下同回應下啦!
    http://hk.myblog.yahoo.com/clcl219
    如有打擾,敬請原諒!!!!

    回覆刪除
  21. 俾個cM你``=]]你都黎我BlogCM俾我La``\\=)

    回覆刪除