2008年8月4日 星期一

點中了

放完10.5日大假,去完旅行回來了,皮膚也曬黑了


是次行李也被我劃花了,這樣容易辯認嘛


下回再說一點旅行趣事吧



cc點中要反呢個遊戲,咁我就將2者結合一齊玩啦,不過大家睇完d答案可能對我認識多d


 


規則如下﹕


請先從10問題中﹐刪除一條你唔鐘意嘅問題,另出一條去取代你所刪除嘅一條。然後作答。


所有問題都要答喔。


被點名嘅blogger不得拒絕回答問題 ,再點大約10人繼續遊戲, 不完成遊戲嘅人,會係一個無義氣嘅人...


其實我D答案都係一時時的,會隨心情而轉..HAHA


1) 現在最討厭是什麼?    早起身


2) 你鍾意咩活動/運動?   畫畫、ZZZ、進食


3) 到目前為止, 有乜令你最難忘?    大象鼻涕


4) 到現在為止養過幾多隻貓/動物 ?    龜龜、倉鼠、魚魚(細個有養過雀仔兔仔,但太耐唔記得喇)


5) 若你有魔法可時光倒流﹐你會返回那時代?   唐朝盛世


6) 你最想擁有十兄弟中哪一種的潛能? 千里眼   


7) 如果你能力改變世界, 最想改變d乜?  地球唔好再暖化


8) 短期計劃係d 咩 ?    希望攪掂我係書展買O既拮拮羊毛套裝和刺繡套裝


9) 到現在為止最遺憾的事?    會考誤信班主任唔讀美術改讀文學!


10)如果您變成一隻貓,您第一件事會做咩?     跳上跳落的快感


===========================================


1) 最討厭是什麼人?   偽人

2) + 3) 問題同上


4) 你想做男仔多定女仔多?  做女仔好似著數d......haha


5) 問題同上


6) + 7) 問題同上


 8) 如果您中咗六合彩頭獎,會做d咩嘢?   捐一部份比慈善機構,然後見識下呢個世界。


9) 如果下世投胎有得比你揀你會揀做咩?  人性角度考慮, 都係會做番人


10) 問題同上


11) 你覺得朋友, 家人, 情人, 事業, 你會點排?? 我會1.家人、2.朋友、3.事業、4.情人


12) 你覺得你是一個稱職的兒女嗎?  不太合格, 始終未能行動意志一致


被我點中 blog友:  唔點人喇~~自己鐘意拎去玩啦

12 則留言:

  1. 仲有再次多謝妳o既泰國手信

    回覆刪除
  2. 我覺得做男仔著數d喎 原來妳買左拮拮羊毛套裝&刺繡套裝,我覺得呢d手作太高難度 (對我黎講) 妳加油喇~ 精神上支持妳

    回覆刪除
  3. 喼你都畫埋~~~~~~你好野!!!!!

    回覆刪除
  4. 哦...........................你 無義氣!

    回覆刪除
  5. 去旅行咁好..有冇影好多相呢?

    回覆刪除
  6. HAHA ~ 掛住你 ~haha

    回覆刪除
  7. 幾時教妳玩吉吉呀~~?

    回覆刪除
  8. http://smile.marlito.com/ 這是一個新的論壇(not mine), 歡迎大家到那裡參觀, 最好當然是成為 Smile 的一份子啦!! 快d介紹給你d朋友la

    回覆刪除
  9. 我blog台灣之旅有我隻blythe睇呀!!

    回覆刪除
  10. 有冇影好多相?

    回覆刪除
  11. 曬黑咗? 等我估吓先...... 去泰國?

    回覆刪除
  12. 呢個遊戲我有玩。我有思考。鳴

    回覆刪除