2008年8月25日 星期一

鳴門與我

--- 這是發生在昨天的comic world會場裡 ---




如果唔係佢透露佢o既年紀,再話玩魔術


我都諗唔起好似係佢!! (佢玩魔術幾叻架!!)


 


之後我再大膽地問他一些問題


在相認經過後,才驚覺!!!


原來那cross鳴門是我校的學生!!!


而他也驚覺!! 原來那個戴hat 少女是他的miss!!!



佢話:「miss! 你係學校都唔會戴帽o既!又唔會紮辮!又唔會著短褲


更加冇諗過你會係度出現!! 鬼認得你咩!」


 


我話:「車~~ 你又染金髮、又化埋粧、又戴埋d藍色眼仔、又著埋d 咁o既look


我夠認唔到你啦!哈哈」


(喂喂!! 返學前記得染番黑個頭佢呀!!)


===========================================


後記:剛看回魚魚拍cw的照片,原來佢係第1個買咳神postcard的人


咦?原來佢逗留左個會場好耐,我仲記得個時問佢點解唔著番件衫添


世界真係細呀~~~~唔睇番D相都冇印象~


 

32 則留言:

  1. 哈哈 ~~ 畫得好正 ~~ 你打我 ~~我記住你 ~~哈哈!

    回覆刪除
  2. 妳同妳d學生成日都好有緣o係街碰見 記著換左衫先好叫外賣早餐呀!

    回覆刪除
  3. 哈哈 咁都會撞到學生ar 仲要大家都唔認得既

    回覆刪除
  4. 早晨日唔係我細佬⋯只係大一設計學院既同學!^^ 思詩真人靚過上鏡啊!

    回覆刪除
  5. 香港真係好細ar~~~~~~~

    回覆刪除
  6. 思詩公主件衫係未c飲c食裡面既真寶珠丫?

    回覆刪除
  7. 你個樣似學生多過似 Miss,梗係唔認得啦!

    回覆刪除
  8. HA~~~miss同學生o係cw相遇 。昨日好高興見到miss您呀~~

    回覆刪除
  9. 哈哈~~好有趣的相遇~~~!

    回覆刪除
  10. cc同學生走埋一齊~大家都好似十幾歲咁~~~話時話~~~佢一定古唔到miss都會去cw~!!!!

    回覆刪除
  11. miss 應該加一句,"miss 今日係咪好得呢?"

    回覆刪除
  12. 哇!咁都撞見到! 但佢Cross得幾好的,我也看到他~~Haha

    回覆刪除
  13. 哈哈高大版鳴門呢.

    回覆刪除
  14. 哈!老師都認唔學生~~咁點名未好牙煙! 但古唔到而家D老師咁清春~~咁潮~~~~! 好高興見到妳真人~~! 希望下次再見到妳啦~~~Miss~~~!

    回覆刪除
  15. 供岩 下似要去玩小心D言行

    回覆刪除
  16. 哈哈~佢扮得幾似呀

    回覆刪除
  17. 下次一定要帶埋你本書去找你簽名~~~~~~~^_^

    回覆刪除
  18. 咁都得, 哩個世界真係超細呢....... 不過點睇CC都唔似miss wo

    回覆刪除
  19. 似乎大家響 CW 都玩得開心呢~!  我都試過響會裡面撞返個學生但係唔認得… 世界太細,人口太多啦~ 

    回覆刪除
  20. haha...好神奇既事啊~!! 又會見返自己d學生既~!!

    回覆刪除
  21. 你打 小丸記 !?

    回覆刪除
  22. 世界真係細!
    我在cw會場竟然遇到我反斗城的同事~
    在準備走時再發現我校師妹在做工作人員~

    回覆刪除
  23. 你真係唔似Miss,似我高form的姐姐,
    Miss,我少少驚,唔敢黎啦!

    回覆刪除
  24. 其實呢個世界真係好細架咋

    回覆刪除
  25. 我好鐘意Naruto架..你個學生cross得好似... Miss個樣都好似學生...難怪認唔出

    回覆刪除
  26. 真的是太好了>w<那天我也有看到這個萌的嗚門!
    我正想找他是誰A_A原來是思詩公主的學生~
    那天其實好想找他影相,但又很害羞,結果只敢遠遠的偷看他(死

    回覆刪除