2008年7月20日 星期日

食物小故事10

今期只得3位候選者咋


分別係:


1. 檸檬茶鴨仔



 


2. 蛋糕主人與o者o厘小寵物散步



 


3. 啤酒王子



今期你最喜愛的角色是誰?揀下啦


想重溫以往的「食物小故事?」


↓↓按此吧↓↓


http://hk.myblog.yahoo.com/hkhamstershk/index?l=f&id=5

37 則留言:

  1. 哈哈個個都咁喜歡

    回覆刪除
  2. 檸檬茶鴨仔
    我覺得蛋糕主人似狗仔多d~超可愛的說=w=

    回覆刪除
  3. 嘩, 即晚就貼出黎... 你唔眼訓咩?

    回覆刪除
  4. 蛋糕主人個髮型好正!!!!

    回覆刪除
  5. 哈哈哈哈~我鍾意孖潤腸咀呀~

    回覆刪除
  6. 我寫左新網誌~期待你既cm!!>3<

    回覆刪除
  7. 我鍾意呢張!
    黑人配白色波波頭!

    回覆刪除
  8. 我收到訂閱 blog 個 mail 噃...................不如你同 yahoo 編輯講啦!

    回覆刪除
  9. 鴨仔幾搞笑 ~~hahah

    回覆刪除
  10. 檸檬茶鴨仔...個樣咁無奈~!!

    回覆刪除
  11. 我鍾意呢張!
    檸檬茶鴨仔

    回覆刪除

  12. 黃色水立方~~~~

    回覆刪除
  13. 好鬼得意~~ 印度人與啫喱喵~~~

    回覆刪除
  14. 我比較鍾意啤酒王子~

    回覆刪除
  15. 檸檬茶鴨仔好苦~個樣

    回覆刪除
  16. 我都收唔到訂閱喔,所以e幾日的post,我都無比回應你喔...... 可否去一去我的blog? 我很快就放 Jenny結婚照 ga la ,sorry呀~~ 我媽媽話會買個new的B妹比我wor,請等待一下吧,謝謝~~

    回覆刪除
  17. CC公主施魔法,什麼圖都精彩十倍!

    回覆刪除
  18. 你好有創意呀!
    我鐘意 "蛋糕主人與o者o厘小寵物散步", 頂帽好正呀!

    回覆刪除
  19. 點解咁都俾你諗到架~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  20. 係呀~ 轉左大頭相, 變成一隻小熊~

    回覆刪除
  21. 蛋糕主人與o者o厘小寵物散步 ,, 個主人的頭髮好時髦XD

    回覆刪除
  22. 我鐘意 啤酒王子 蛋糕主人與o者o厘小寵物個個「者厘小寵物」小得意 檸檬茶鴨仔好似有d無奈= x =

    回覆刪除