2008年6月15日 星期日

送「C玩C樂」書 - uonlive電台訪問之創作C路

這是我錄Uonlive的第二個訪問節目 --  「點點滴滴」


這個節目,是主要介紹本地有關文字、攝影、繪畫等不同類型的創作人。


希望分享嘉賓的創作歷程,從中交流些在夢想下的喜、怒、哀、樂。


節目內將會送出「C玩C樂.兒時玩意」


親筆簽名書5本,


感謝嘉出版。




問題:雞蛋仔仔第二代有幾多隻味?

參加辦法:按下LINK↓名額5名

http://talk.uonlive.com/viewthread.php?tid=143746&page=1&extra=page%3D1

( 請先登記做會員,然後PM 主持人回答問題)


=======================================================



節目內容:↓按下網頁收聽吧↓


http://hk.uonlive.com/main/TTD


 


感想: (請聽完訪問先睇啦)


諗番起我都覺得自己幾幸運同符碌,還記得當初我做designer時,日日OT,成日比D客改到七彩,咁岩前學校上司叫我返去幫佢手,那刻LASTDAY,設計老闆還叫我唔好走,佢問我「你真係考慮清楚?你呢一世躲係學校度做冇出息架!!」個一刻我進退兩難,最後還是傻下傻下吃回頭草繼續在校做「阿四」。


之後,係呢間學校度做,人工雖然低,但日日都準時放工,比以前有更多的時間去做自己鐘意做O既野~~ 之後,無端端就做左D我估都估唔到o既開心事,呢D經驗係我當初冇諗過的。


呢幾年,其實我一直都問緊自己,究竟我繼續維持現況好?還是出去闖下做番DESIGN好?如果當初我選擇做番design,依家o既我又會變成點呢?



 我發覺自己仍然唔識點講野,仲有好多懶音,


P.S. 呢集旁聽有Y9成員009和昌,佢地每一刻的舉動都好爆笑


你聽到我無端端狂笑,就係因為佢地喇!! (佢地唔做楝篤笑真係浪費哂)


希望唔會悶親你地啦..hee

沒有留言:

張貼留言