2008年6月17日 星期二

養貝貝日誌

話說小小思妹的final project,佢需要搵一隻大玩具鱷魚作道具。


佢搵左好多間玩具店,但好多都只得「拔牙鱷魚」這玩具!


最後比佢搵到呢隻貝貝!(價值$15)



包裝上說明呢隻貝貝只要放係水中,3日後就可以漲大6倍咁多!


返到屋企見佢拎個水盤養貝貝,我地都唔係好相信


陳伯伯話佢比人呃左,邊有可能養到?


不過小小思妹仍然好比心機咁去------養佢!


 


 


==============================================


Day 1



我冇睇到初時個size係幾細,不過個一晚阿妹話貝貝有變大左!


我地都有d懷疑!


而另一方面V咀獸唔係點理佢,盡情食野!


 


==============================================


Day 2



第二日夜晚貝貝真係變大左好多,仲要換個大的水盤來養佢


而V咀獸則好奇咁八下對方係乜野家伙!


我地則相信事實,


並且成日觀察佢的發育情況!


 


==============================================


Day 3



第三晚,鱷魚又變大左好多好多喇!


連V咀獸都驚左佢!


阿妹好開心見到貝貝的長大,有得交功課喇!


佢仲話除左有得養貝貝,仲有得養蛇蟲鼠蟻添!


 


第二日拎番學校,貝貝竟然成為了大家的好朋友呢!


 


=======================================


送「C玩C樂」親筆簽名書乙本,名額五名


參加辦法:按下LINK啦


http://talk.uonlive.com/viewthread.php?tid=143746&page=1&extra=page%3D1


3 則留言:

  1. 好搞笑 ~~ 邊度有得買呀??? x10

    回覆刪除
  2. 我差d以為cc你養鱷魚啊~!!
    個新banner好得意啊>.,<

    回覆刪除
  3. 簡直係 "立即變大, 得左!"

    回覆刪除