2008年5月5日 星期一

陳伯伯

昨天我整天在家,


突然門鐘響起,我開門去。


那是一名初中生,她說:「唔該陳伯伯丫!」


於是我禮貌地否認說:「你搵錯人喇!呢度冇伯伯喎!」


那名初中生望望門牌,再無奈地說:「下?唔係呀...我老豆叫我送水果來的!」


於是我再三否認地說:「你係咪搵錯地方呀?」


====================================


在這剎那,妹妹從房中走過來,說那人是送生果給爸爸的!


原來她說的陳伯伯,正是我的爸爸。


 



不經不覺,原來爸爸在別人眼中已是伯伯。


我才驚覺,當我們長大,爸媽同樣也長大了許多。


 


現在,趁我們的父母仍能健健康康、走走動動,


請陪伴他們多一點,免得我們日後後悔吧!

4 則留言:

  1. 咁公主以後要多D陪父皇啦!

    回覆刪除
  2. 咁更加要多多珍惜. 我父親早就升級做了伯伯.

    回覆刪除
  3. 好有意思既故仔~~

    回覆刪除
  4. 可唔可以去我BLOG<柴犬奇蹟物語>列回應呀?

    回覆刪除